Bli medlem 2021

Nu är det hög tid att betala sin medlemsavgift och bli medlem även 2021!

https://www.eastfront.se/2021/01/bli-medlem-2021/

Gillad av:Labila Kabila, NonPhixion, Lewinsky, Memory Man (4 totalt)
«1

Kommentarer

• Tummen upp, jag har swishat :+1:

Gillad av:Labila Kabila, Zingo, Lewinsky (3 totalt)
  • Ju fler som betalar in på moderna sätt desto färre plusgiroavier behöver vi skicka ut och sparar pengar till tifo. Det klarar alla under 80 år. Säg till dina vänner, föräldrar, släktingar. I år kör vi!

Gillad av:Labila Kabila, Zingo, outdoor_miner, Lewinsky (4 totalt)
  • Nu igen?
    Det var ju knappt två veckor sen sist!

Gillad av:Zingo, Lewinsky, Pekka (3 totalt)
  • redigerade January 15

Swishat!

• Swishat och klart!

• Done!

Gillad av:Zingo, Lewinsky (2 totalt)
  • Swishat!

• CHK.

Fantastiskt smidig lösning med swish och QR kod för koppling till medlemsnummer vid swishbetalning.

Betyg 5 av 5 Limträbalkar.

• klart:)

• +1

• Smidigaste medlemskapet jag betalt!

•  Gillad av:Labila Kabila, Pelle, JFA, Zingo, outdoor_miner, Lewinsky (6 totalt)
  • <3

• Nu har jag betalt för 2021.

• Medlem i både Öster och EF!

• @Pelle sa:
    Medlem i både Öster och EF!

samma här

• Samma här såklart, både i Öster och EF. Alla skrivna på adressen för sig för jag inbillar mig att ett stort medlemsregister ger Öster någon form av fördel. Jag har för mig att det rentav ska finnas någon generell föreningskompensation som bygger på antalet medlemmar eller är det bara för att det känns bra i hjärtat jag ska skriva in mina döttrar i medlemsrullarna också?

Gillad av:Labila Kabila, Lewinsky, Zingo (3 totalt)
  • Härligt att så många av er redan har betalat er medlemsavgift! Glädjande också att många helt nya och nygamla East Frontare anslutit. Stort tack alla! Som Sigge skrev, vi spar en bra slant när vi slipper skicka ut PG-lapp till alla er som raskt betalar. Så alla ni som tänkt swisha, gör det nu så hoppar jag över er i helgens utskick av PG-lappar. Förra året blev vi 432 medlemmar, en fantastisk siffra med tanke på att allt tvärdog redan tidigt i april!
    Östers IF är en förening som utstått mycket de senaste 30 åren, jag blir alltid imponerad att vi detta till trots har en så stark supporterkultur vars passion aldrig sviktar.
    Inget är säkert i pestens tid, men låt oss vara optimister! Framåt sommaren vill jag tro att vi åter kan ses tillsammans på läktaren i Växjö och kanske runt om i Sverige.

Håll avstånd, var solidariska. Alltid Öster.

Gillad av:ÖIF135, outdoor_miner, Gurröö, Zingo, Manne, penseln, Memory Man, Hulthan, Virden, Wallberg, Fidde P, JFA, korrsa, Peter_Hansen, NonPhixion, Labila Kabila, Pekka (17 totalt)
  • Väldigt smidigt med Swish.

Gillad av:Lewinsky, Zingo (2 totalt)
  • redigerade January 21

@Lewinsky sa:
    Så alla ni som tänkt swisha, gör det nu så hoppar jag över er i helgens utskick av PG-lappar.

Jag är livstidsmedlem så mig behöver du inte posta någon postgirolapp till som den ivrige postgirocyklist du är. Jag postar det här inlägget med en bifogad post-it-lapp med ett nedskrivet löfte att på andra sätt stötta East Front och Öster ekonomiskt även under detta år. Det kommer som ett brev på posten.

Gillad av:Lewinsky, Zingo (2 totalt)
  • Sådärja, smidigt, enkelt och hela familjen nu medlemmar! Men det är en jobbig balansgång det där när man på ett sätt för barnens skull önskar att de börjar heja på ett lag där ångest och sorg inte tillhör vardagen men där det samtidigt känns förståndigt att få dem att redan i tidig ålder acceptera motgång, konstant oro och att det krävs ganska mycket regn för att man på riktigt ska kunna njuta av den kommande solen.

Men alldeles oavsett beskriven balansgång i hjärnan finns det inget vackrare än när barnen förklarar för sina kalmaritiska släktingar att Öster faktiskt har fyra guld, när de en regnig och kall göteborgsmorgon på väg till förskolan sjunger "det kunde vart värre, vi kunde vart GAIS" eller när de i TV-soffan under match sjunger med i "vi är jojolaget Öster".

Gillad av:razz97, outdoor_miner, larmats, Memory Man, Wallberg, Virden, olka6806, korrsa, Charlie, Zingo, onion, Lewinsky, Labila Kabila, Pekka (14 totalt)
  • Löningsdagar. Passa på att bli medlem i Östers IF och East Front!

Gillad av:Zingo (1 totalt)
  • Swishade precis. Kanske hann jag innan utskick

• Får jag trots allt PG-lapp får jag ta mitt ansvar och betala förseningsavgift....

• @Pekka sa:
    Får jag trots allt PG-lapp får jag ta mitt ansvar och betala förseningsavgift....

Förseningsavgift: 60.000 kronor och inkassokrav. Mvh Styrelsen. (eller inte).

Gillad av:Labila Kabila, Peter_Hansen, Zingo, Pekka (4 totalt)
  • Östervänner, East Frontare! Tack för era inbetalningar, vi är redan 344 medlemmar, den yngste av oss är blott fyra dagar gammal <3 Tiden går, och även ni som är vana vid våra flegmatiska och slumpmässiga handläggningstider kanske undrar? Ni kan vara lugna! Jag har koll på er, alla inbetalningar är registrerade. För att spara på portot så väntar vi in medlemskort och tidskrift och sänder allt ihop. Bara så ni vet. Stort tack - brev kommer lite närmre avspark!

Gillad av:NonPhixion, Hulthan, Peter57, Labila Kabila, Pekka, Wallberg, McA, Manne, Virden (9 totalt)
  • Vill passa på att lyfta denna tråd såhär på matchdagen. Im och betala era avgifter till våra föreningar i halvtid!

Gillad av:outdoor_miner, Lewinsky, Labila Kabila, Zingo (4 totalt)
  • redigerade April 25

Lyfter denna igen som en pricksäker Silverholt-ballongboll. 370 medlemmar i nuläget. Medlemskort och tidningar har gått ut, samt påminnelser. Vet att det kan verka tjatigt att jag dyker upp här ibland men vi är en supporterklubb och vi behöver våra medlemmar; era pengar och ert engagemang. Nyligen kunde vi skänka 50000:- till Östers Samhällsfond, en sån sak gör mig väldigt glad och stolt. Denna säsong är lika mycket värd som om vi varit på matcherna, din inbetalning räknas. En särskild uppmaning till er som hängt här i många år; välkomna in i föreningen!

Swish: 123 338 34 86
    Medlem: 200:-
    Stödmedlem: 100:-

Gillad av:Lindstig, Fidde P (2 totalt)
  • Tillägg: Du som redan är medlem - tvångsanslut nära och kära som ännu inte sett ljuset. Min fru blir lika tom i blicken varje år när jag räcker över medlemskortet. Närhet under täcket är inte att tänka på de närmaste dagarna efter det. Men det är pengar in till föreningen.

Gillad av:onion, Zingo, Johannes Magnusson (3 totalt)
  • PS. Hon kom som nyfödd från Iran. Försökte en gång få henne att starta EF Teheran. Då var det uppehåll i fjorton dar.

Gillad av:Hansen, onion, olka6806, Zingo, Johannes Magnusson, KAX, JFA, naren (8 totalt)
Logga in eller registrera för att kommentera.