Östers ungdomar

17810121321

Kommentarer

• @Hansen sa:

@ÖIF135 sa:
    P19 har 1-1 mot Täby just nu. Jögge assisterade André Gustafsson till målet.

Har Täby någon Teo eller Theo som vi kan värva?

Theos bror var lagkapten för Täby

• redigerade April 18

@rödblåttliv sa:

@Hansen sa:

@ÖIF135 sa:

Värva! Då har vi Täby-Teo, Täby-Theo och Täby-Theos bror.

• redigerade April 18

@Hansen sa:

@rödblåttliv sa:

@Hansen sa:

@ÖIF135 sa:

Värva! Då har vi Täby-Teo, Täby-Theo och Täby-Theos bror.

TBT och TTb?

Gillad av:outdoor_miner, Labila Kabila (2 totalt)
  • Östers ”ungdomar” ställer upp i U21 med:

Stulle
    Wibrån Eklund Engqvist Tatu
    Zahiro Drott
    Teo Kozica Isak
    JW

Gillad av:Eriksson (1 totalt)
  • @Villenyblom sa:
    Östers ”ungdomar” ställer upp i U21 med:

Stulle
    Wibrån Eklund Engqvist Tatu
    Zahiro Drott
    Teo Kozica Isak
    JW

Alltså, jag tror inte den startelvan hade kommit sist i Superettan.

• 0-1 i 35’. Eftersom det inte finns en enda själ som bryr sig om den föreningen så finns det inga rapporter överhuvudtaget

Gillad av:Ojärnek (1 totalt)
  • 0-2 80’

Gillad av:KAX (1 totalt)
  • Evigt unge superstrikern Westermark som gjorde bägge målen enligt minabollar
    https://www.minboll.se/sport/westermark-tvamalsskytt-nar-oster-nollande-landskrona/

• @Labila Kabila sa:
    Evigt unge superstrikern Westermark som gjorde bägge målen enligt minabollar
    https://www.minboll.se/sport/westermark-tvamalsskytt-nar-oster-nollande-landskrona/

Superettans bästa huvudspelare!

• 90 minuter för Drott i U21.

Arvidsson: ”Han har kommit upp i en bra nivå och tajmar sina aktioner med bra beslut och teknik, både defensivt och offensivt.”

Gillad av:lemon (1 totalt)
  • Kul med JW mål men hade hellre sett Teo på topp för att följa hans utveckling.

• redigerade April 27

Test. Hur raderar jag ett utkast eller ett inlägg för den delen? Jag har missat den kursen. :)

• @Professorn sa:
    Test. Hur raderar jag ett utkast eller ett inlägg för den delen? Jag har missat den kursen. :)

Inlägg kan inte raderas, bara ersättas av t ex ett streck. Utkast får du väl bara bort genom att skriva något annat och skicka iväg. :)

• redigerade April 27

@Hansen sa:

@Professorn sa:

Inlägg kan inte raderas, bara ersättas av t ex ett streck. Utkast får du väl bara bort genom att skriva något annat och skicka iväg. :)

Tack för svar. Lite oväntat att det inte gick.

• Jögge saknas i P19 idag som spelar mot Brommapojkarna på bortaplan. Eklund från start.

• Torsk med 3-2. Gustafson x2 som gör att han står som skyttekung i serien efter 5 omgångar.

Gillad av:Labila Kabila, Slangen, rödblåttliv (3 totalt)
  • P19 vände och vann borta mot ett profilstarkt Djurgården med 4-3

Gillad av:Jögge, Slangen, Kalle Dahl, outdoor_miner, Hansen, Zingo, Labila Kabila (7 totalt)
  • @Villenyblom sa:
    P19 vände och vann borta mot ett profilstarkt Djurgården med 4-3

André Gustafson med hattrick, 9 mål på 7 matcher

Gillad av:Slangen, McA, Hansen, Lindstig (4 totalt)
  • Leder skytteligan med 3 bollar nu

• Släktband till Fidde?

• @Kalle Dahl sa:
    Släktband till Fidde?

Son, så vitt jag förstått.

• redigerade May 14

@outdoor_miner sa:

@Kalle Dahl sa:
    Släktband till Fidde?

Ja, Oliver och André är Fiddes söner. Oliver gjorde A-lagsminuter innan han lämnade Öster och snart är det lillebrors tur.

Uppvuxna på historisk mark exakt vid Staglabergets topp. Googlar man Gelbogatan 12 så är sjöutsikten och närheten till bergstoppen häpnadsväckande i kombination med att det även är en trädgårdstomt. Drömläget. :heart:

• redigerade May 14

@Hansen sa:

Uppvuxna på historisk mark exakt vid Staglabergets topp. Googlar man Gelbogatan 12 så är sjöutsikten och närheten till bergstoppen häpnadsväckande i kombination med att det även är en trädgårdstomt. Drömläget. :heart:

Tyvärr snart utflyttade, efter att Sundeby betalat vad som måste vara en av Växjös högsta prislappar för att få marken till sitt ny(gaml)a kontorskvarter (har jag antagit att det var, kanske iofs är fäör eget bruk med det drömläget du nämner):
    https://www.smp.se/118-kvadratmeter-stort-hus-i-vaxjo-salt-for-15-000-000-kronor-2e796cc7/

• @outdoor_miner sa:

@Hansen sa:

Tyvärr snart utflyttade, efter att Sundeby betalat vad som måste vara en av Växjös högsta prislappar för att få marken till sitt ny(gaml)a kontorskvarter (har jag antagit att det var, kanske iofs är fäör eget bruk med det drömläget du nämner):
    https://www.smp.se/118-kvadratmeter-stort-hus-i-vaxjo-salt-for-15-000-000-kronor-2e796cc7/

Nja, jag tror jag menade tomten på andra sidan gatan jämfört med det där stora kontorshuset (som väl kallade sin verksamhet Staglabergets Salonger, om jag förstår dig rätt - en ännu grymmare tomt än den jag menade).

• @outdoor_miner sa:

@Kalle Dahl sa:
    Släktband till Fidde?

Och Lukas, son nr 3, den med mest pung som verkligen kan bli något.

• redigerade May 15

Och Jögge gjorde1:a målet igår. Har gjort 2 mål på 4 matcher.

• @outdoor_miner sa:

@Hansen sa:

Damn, 15 mille för det huset, värre än 08-priser men klart att bli uppköpt kan kosta o Fidde kanske har har förhandlat bra o ställt ultimatum tidigt. Bara gratulera till extra 10 mille i fickan, nya hus finns det ju gott om speciellt om man har för mkt flis i kistan..

• @ÖÖIIFF sa:

@outdoor_miner sa:

@Hansen sa:

Damn, 15 mille för det huset, värre än 08-priser men klart att bli uppköpt kan kosta o Fidde kanske har har förhandlat bra o ställt ultimatum tidigt. Bara gratulera till extra 10 mille i fickan, nya hus finns det ju gott om speciellt om man har för mkt flis i kistan..

Men är det Fiddes hus vi talar om?
    Jag tänker mig att det är en vanlig villa på vänster sida av vägen om man kommer uppe från berget medan stora kontorshuset ligger på höger sida.

• @Hansen sa:

@ÖÖIIFF sa:

@outdoor_miner sa:

@Hansen sa:

Men är det Fiddes hus vi talar om?
    Jag tänker mig att det är en vanlig villa på vänster sida av vägen om man kommer uppe från berget medan stora kontorshuset ligger på höger sida.

Jo det är hans hus, eller i alla fall där han bodde. Gelbogatan.

Gillad av:Hansen (1 totalt)
  • Värdering av hus sker efter, läget, läget och läget.

En centrumnära villa på en höjd med utsikt över sjön i en universitetsstad ska värderas därefter.

Hade tomten med byggrätt gått att köpa hade den enbart kostat 5 miljoner.

Logga in eller registrera för att kommentera.