Ja, Oliver och André är Fiddes söner. Oliver gjorde A-lagsminuter innan han lämnade Öster och snart är det lillebrors tur.
Uppvuxna på historisk mark exakt vid Staglabergets topp. Googlar man Gelbogatan 12 så är sjöutsikten och närheten till bergstoppen häpnadsväckande i kombination med att det även är en trädgårdstomt. Drömläget.
Uppvuxna på historisk mark exakt vid Staglabergets topp. Googlar man Gelbogatan 12 så är sjöutsikten och närheten till bergstoppen häpnadsväckande i kombination med att det även är en trädgårdstomt. Drömläget.
Nja, jag tror jag menade tomten på andra sidan gatan jämfört med det där stora kontorshuset (som väl kallade sin verksamhet Staglabergets Salonger, om jag förstår dig rätt - en ännu grymmare tomt än den jag menade).
Damn, 15 mille för det huset, värre än 08-priser men klart att bli uppköpt kan kosta o Fidde kanske har har förhandlat bra o ställt ultimatum tidigt. Bara gratulera till extra 10 mille i fickan, nya hus finns det ju gott om speciellt om man har för mkt flis i kistan..
Damn, 15 mille för det huset, värre än 08-priser men klart att bli uppköpt kan kosta o Fidde kanske har har förhandlat bra o ställt ultimatum tidigt. Bara gratulera till extra 10 mille i fickan, nya hus finns det ju gott om speciellt om man har för mkt flis i kistan..
Men är det Fiddes hus vi talar om?
Jag tänker mig att det är en vanlig villa på vänster sida av vägen om man kommer uppe från berget medan stora kontorshuset ligger på höger sida.
Jag tänker mig att det är en vanlig villa på vänster sida av vägen om man kommer uppe från berget medan stora kontorshuset ligger på höger sida.
Jo det är hans hus, eller i alla fall där han bodde. Gelbogatan.
Kommentarer
Theos bror var lagkapten för Täby
Värva! Då har vi Täby-Teo, Täby-Theo och Täby-Theos bror.
TBT och TTb?
Östers ”ungdomar” ställer upp i U21 med:
Stulle
Wibrån Eklund Engqvist Tatu
Zahiro Drott
Teo Kozica Isak
JW
Alltså, jag tror inte den startelvan hade kommit sist i Superettan.
0-1 i 35’. Eftersom det inte finns en enda själ som bryr sig om den föreningen så finns det inga rapporter överhuvudtaget
0-2 80’
Evigt unge superstrikern Westermark som gjorde bägge målen enligt minabollar
https://www.minboll.se/sport/westermark-tvamalsskytt-nar-oster-nollande-landskrona/
Superettans bästa huvudspelare!
90 minuter för Drott i U21.
Arvidsson: ”Han har kommit upp i en bra nivå och tajmar sina aktioner med bra beslut och teknik, både defensivt och offensivt.”
Kul med JW mål men hade hellre sett Teo på topp för att följa hans utveckling.
Test. Hur raderar jag ett utkast eller ett inlägg för den delen? Jag har missat den kursen.
Inlägg kan inte raderas, bara ersättas av t ex ett streck. Utkast får du väl bara bort genom att skriva något annat och skicka iväg.
Tack för svar. Lite oväntat att det inte gick.
Jögge saknas i P19 idag som spelar mot Brommapojkarna på bortaplan. Eklund från start.
Torsk med 3-2. Gustafson x2 som gör att han står som skyttekung i serien efter 5 omgångar.
P19 vände och vann borta mot ett profilstarkt Djurgården med 4-3
André Gustafson med hattrick, 9 mål på 7 matcher
Leder skytteligan med 3 bollar nu
Släktband till Fidde?
Son, så vitt jag förstått.
Ja, Oliver och André är Fiddes söner. Oliver gjorde A-lagsminuter innan han lämnade Öster och snart är det lillebrors tur.
Tyvärr snart utflyttade, efter att Sundeby betalat vad som måste vara en av Växjös högsta prislappar för att få marken till sitt ny(gaml)a kontorskvarter (har jag antagit att det var, kanske iofs är fäör eget bruk med det drömläget du nämner):
https://www.smp.se/118-kvadratmeter-stort-hus-i-vaxjo-salt-for-15-000-000-kronor-2e796cc7/
Nja, jag tror jag menade tomten på andra sidan gatan jämfört med det där stora kontorshuset (som väl kallade sin verksamhet Staglabergets Salonger, om jag förstår dig rätt - en ännu grymmare tomt än den jag menade).
Och Lukas, son nr 3, den med mest pung som verkligen kan bli något.
Och Jögge gjorde1:a målet igår. Har gjort 2 mål på 4 matcher.
Jo det är hans hus, eller i alla fall där han bodde. Gelbogatan.
Värdering av hus sker efter, läget, läget och läget.
En centrumnära villa på en höjd med utsikt över sjön i en universitetsstad ska värderas därefter.
Hade tomten med byggrätt gått att köpa hade den enbart kostat 5 miljoner.