Öster-Norrby 7 maj kl 15.00

135678

Kommentarer

• Ny hörnvariant direkt igen.

• @Hansen sa:
    Ny hörnvariant direkt igen.

Men inget mål. Avgå alla!

Gillad av:Labila Kabila (1 totalt)
  • Förstår inte varför vi ska spela oss upp från straffområdet vid varje inspark. Vi vet hur dålig planen är, då kanske vi ska prova att vinna lite mark med en vanlig inspark ibland. Slutar ju ändå oftast med en panikrensning.

• Det är väl det man tränar på och får instruktioner om

• @jon sa:
    Det är väl det man tränar på och får instruktioner om

Jo det förstår jag... Men känns ju som att man borde ändra instruktionen lite givet förutsättningarna.

Gillad av:jon (1 totalt)
  • Sömnpiller hittills. Planen…

• Rodic visar temperament.
    Bra!

Gillad av:ÖIF135 (1 totalt)
  • Tycker Kusu kommer en del fel idag..

• Alla kommer fan fel

• Drott får komma in och styra upp detta

Gillad av:Slangen (1 totalt)
  • Behövs inte två defensiva mittfältare mot detta sorgliga Norrby. In med Engkvist.

• Enda positiva med denna halvleken är att vi inte ligger under.. skärpning på alla fronter till andra tack.

Gillad av:Old Chap (1 totalt)
  • Bedrövligt så här långt undrar om något lag kan peta in en boll. In med Engqvist. Alltid ÖIF

• 1 avslut av Öster och 0 på mål. För dåligt. Byten i paus tack. Det går för sakta centralt tex.

• Vilken antifotboll.

• Sambafotbollen lyser med sin frånvaro idag. Tufa borde testa med att låta Rodic och Bonnah byta kant i alla fall en kvart på prov.

• Att inställning ska va ett problem på hemmaplan är det jävla underkännande. Väldigt få bollvinster och ser väldigt avslaget rent mentalt. Har Rochester bytt skepnad till ABW för det är inte mycket rörelse trots att man ser flera sekunder innan att de ska komma en långboll men då är det bara evigt lunkade fram tills bollen slås. Norrby är ett jävla pissgäng som snittar en pass på flera kilometer, men matchar vi inte dem mentalt så kommer vi inte spela bättre. Serbisk hårtork på samtliga utom Rodic. In med Drott eller Engqvist för Hauk

• @Apotekaren sa:
    Planen fortfarande gropig och studsig enligt Stenberg, samma sak är efter år kanske dags för (jag vill inte) konstgräs ändå om vi aldrig får kontroll på denna fotbollsplan. Vem är ytters ansvarig för planen? Kanske dags att se över denna tjänst och anställa nån annan Olle Berg? Gräsexperten!!

Nu kände jag mig lika negativ som L********n och O*******n, men vi behöver få koll på detta för att det ska bli en borg där vi är självsäkra!!

Nu tar vi årets första hemmavinst

Håller helt med om de spelar bättre på konstgräs så får de väl då bara byta till det underlaget

• Norrby gör som man ska mot oss helt enkelt (och har kapaciteten att göra det).

Det här är en sån där match där det gäller att ha tålamod och byta ut rätt spelare vid rätt tidpunkt, vi kommer nog inte få se nån glädjefotboll i andra halvlek heller.

• redigerade May 7

Jag återkommer till att stämningen på arenan känns ödslig. De EF:are som är på plats gör vad de kan men det känns redan när matchen börjar som man laget börjat nedräkningen inför nästa bortamatch och publiken på långsidan är som biopublik för att citera Elg ur ARPÖ.

Nånting saknas. Flera har varit inne på att göra byten nu till några som är taggade. Engan och TBT skulle väl vara två sådana alternativ.

• @Hansen sa:
    Jag återkommer till att stämningen på arenan känns ödslig. De EF:are som är på plats gör vad de kan men det känns redan när matchen börjar som man laget börjat nedräkningen inför nästa bortamatch och publiken på långsidan är som biopublik för att citera Elg ur ARPÖ.

Nånting saknas. Flera har varit inne på att göra byten nu till några som är taggade. Engan och TBT skulle väl vara två sådana alternativ.

Så har det varit ändan sedan degradering senast från Allsvenskan. Lite folk och jävligt ödsligt och tråkigt i allmänhet

• Mak verkar väldigt angelägen om att göra mål så lär inte bli ett Norrby som lägger sig på defensiven till att börja med iallafall

• Kusu dräller igen. För bollkär.

• Kusu har ingen bra dag, agera tufa

• Gult dessutom, känns farligt. Drott borde värma

• Vad sa man i paus? Ser ju ännu sämre ut nu

• 1915 i publiken idag. Inte bra.

• Kan man göra 11 byten på en gång?

• @Knugen sa:
    1915 i publiken idag. Inte bra.

Beror på vd man jämför med. Mer än dubbelt så mycket som TFF hade senast…

• Kom igen nu, gotlänningen!

Logga in eller registrera för att kommentera.