Öster i media

18889919394100

Kommentarer

• Jag är jurist och om aktuella supportrar läser här inne och vill ha hjälp med att tolka/förstå beslutet eller bedöma möjligheterna med en överklagan går det bra att höra av sig i PM så ska jag försöka hjälpa till i den mån min tid tillåter.

Gillad av:Lewinsky, jojolaget, Fille, rapparee_1, Bosse Back, Manne, NonPhixion, Kullabella, Labila Kabila, dokken, KAX, Villenyblom, CrobyJr, Ingemar, Hansen, Ozze, Zingo, ÖIF135, Sheriffen (19 totalt)
  • No pyro no drott

• @Peter_Hansen sa:
    ”Nästa svenska klubbmärke blir Öster” är nu löftet från podden. Alltid något.

@Malmström sa:
    Någon rik jävel som vet vad Visma får för betyg?
    https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/ALwExj/basta-arenorna-i-superettan-2022-tva-far-hogsta-betyg

1. Visma Arena Betyg: 3 av 5 plus
      Lag: Östers IF

Invigd: 2012.

Publikkapacitet: 12 000.

Är en del av Arenastaden som även omfattar en hockeyarena, en innebandyhall och en friidrottshall. Anlades där gamla Värendsvallen låg fram till 2011. Stod som värd för tre gruppspelsmatcher och en kvartsfinal i dam-EM 2013. En fräsch, funktionell arena med hybridgräs. Inte i närheten av hur det kunde se ut och låta på Värendsvallen när Inge Ejderstedt, Tommy Svensson och Harry Bild showade loss, men så är Öster inte längre en maktfaktor i svensk klubblagsfotboll.

• De glömde boulehallen.

• @Knugen sa:

@Villenyblom sa:

@Calle01 sa:
    Ett par East Front-profiler, en författare (tillika EF- och Öster-profil) och Dan Magnusson fick, i en artikel i dagens minboll), bl a frågan om vilket nyförvärv de är extra spänd på. Bonnah fick mest röster tätt följd av Rodic. Ingen svarade Kusu, men han ses kanske inte som ett riktigt nyförvärv då han var här ifjol.

Tycker du svarar på ditt eget påstående. Kusu vet dem flesta vad man får ut medans Bonnah och Rodic

@jores sa: