Bortapremiären!!

1246711

Kommentarer

• Under denna veckan så spikas datumet till premiären definitivt. Någon som vet vilken dag de går ut med det?
  • Söndag, 2/4 15.00. Då blir det åka av.
  • Underbart. Givetvis synd att det inte blev lördag men vi invaderar Falkenberg ändå. Vi alla tror på röda blå!!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • hur laddade är folk för Frej Away i omg 3? Att tvåla till dem på vikingavallen måste väl ändå anses som ett av huvudmålen för säsongen
  • Tror det var bra att det blev söndag.
    Med tanke på Lakers eventuella slutspel så spelas det inga matcher på söndagar i ett SM slutspel, vad jag vet.

Det kommer alltså troligtvis inte att krocka med varandra.
  • Jag ska hämta 3 p under deras matchklocka
  • Tror det var bra att det blev söndag.
    Med tanke på Lakers eventuella slutspel så spelas det inga matcher på söndagar i ett SM slutspel, vad jag vet.

Det kommer alltså troligtvis inte att krocka med varandra.
    Slutspelet pågår under alla veckodagar, även söndagar.

• Sannolikheten att just lakers spelar hemma just den söndagen borde väl inte vara stor även om möjligheten finns.

• I ett slutspel spelar man match varannan dag, med andra ord var fjärde dag hemma. Kan bli längre uppehåll om man vinner en matchserie snabbt. Många kommer säkert avvakta med att boka in sig till Falkenberg men det finns inte mycket att göra åt det. Kan bli en fin boost sista veckan dock om matcherna inte krockar
  • 8 pers kvar att få ihop innan julafton. Sen pratar vi tresiffrigt! Ös på!
  • Tack Lutavallen. Kul att vara överens! Jag är öppen, om inte för allt så, för väldigt mycket. Gör vad ni vill på er fritid; kolla ishockey, slalom i Madonna di Campiglio eller vad ni vill. Men snälla låt detta forum handla om fotboll. Spotta inte på mig som älskar det gröna fältets schack. Ni har redan era sidor. Ett förlorat inkast för ÖIF i andra omgången av söderettan är mer värt för mig än en sudden i 7:e SM-finalen på is. Jag älskar fotboll, jag vill dö för Östers IF.
  • Gott så Lewinsky, nu tror jag visserligen vi alla är Östersupporters här. Hockeyn kom upp ur ett Österperspektiv då det kan påverka antalet anmälningar. Men vi kan lämna det där
  • redigerade December 2016
    Ja lämna det här. Om man vill gå på släktkalas, kolla på hockey, innebandy eller annat när Östers IF har premiär är helt ointressant. Det enda som är intressant är om man vill se Öster. Tack Alex!
  • 6 kvar nu. Det ska vi klara av under dagen!
  • #100innantomten

Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk

• #110innantomten
  • Bra jobbat alla. Nu fyller vi en buss till.
  • Tresiffrigt! God jul alla Österälskare :)
    God Jul alla Öster vänner. 2017 blir vårt år (också).
    Vad har East Front för rekord i premiärsammanhang som bortafölje? Något vi kan slå i premiären?
  • Härligt! Till premiären hoppas jag det finns minst två nya ramsor som kan sjungas in. Perfekt tillfälle då många är laddade på att bidra.
    Håller med.
    Nya ramsor hade varit gött.
    Men vi får inte glömma bort dom nya ramsorna vi tog fram förra premiären.

Framförallt "Det finns ett lag som föddes en gång"
    Känns som att den försvunnit lite.

Ska knåpa på lite ramsor.

Någon som är sugen på att dra ihop en ramskväll med god mat och dricka?
    Vita Kenyanen, Zingo, Lewinsky mfl?
  • Nu är jag wild and crazy.
    Kan vi bli 150 innan året är slut?
    Endast 47 personer som krävs av Växjös 65000 människor i centralorten.
    (knappt en promille/ tusendel)
    47 personer av Växjö kommuns 88000 invånare.

Blir vi 650 som åker till Falkenberg så är det en procent av Växjös befolkning.
    Är det inte ens en procent i Växjö som håller på Öster? ;-)
    #200innanfebruari
    #300innanmars
    #400innanapril
    #500iFalkenberg

Villa hashtags tror ni på ?

VI SKA TILLBAKA
    #TotalkaozFürAlle

Dom tror jag på.
    1000 pers. Ca 1.5% av Växjös befolkning.
  • Drömde om premiärmatchen i natt. En rörig defensiv släppte tidigt in 1-0. Strax före paus åkte Donkor, som uppenbarligen spelade kvar, på en lårskada och byttes ut mot Crona som var riktigt vass framåt och omgående satte en stenhård volley i ribban. Efter det fick matchen brytas tillfälligt sedan nätet i Falkenbergs mål plötsligt lossnade och föll till marken, och där nånstans vaknade jag.

Öppet för drömtydning.
  • Drömde om premiärmatchen i natt. En rörig defensiv släppte tidigt in 1-0. Strax före paus åkte Donkor, som uppenbarligen spelade kvar, på en lårskada och byttes ut mot Crona som var riktigt vass framåt och omgående satte en stenhård volley i ribban. Efter det fick matchen brytas tillfälligt sedan nätet i Falkenbergs mål plötsligt lossnade och föll till marken, och där nånstans vaknade jag.

Öppet för drömtydning.
    Jag har också drömt om premiären.
    1-2, Admir 2 baljor.
  • Drömde också om matchen. Malmström tände eld på arenan och matchen slutade 3-0 till Falkenberg!

• Nu har jag anmält mig i alla fall. Skulle det visa sig att jag inte kan åka så betalar jag gladeligen för platserna ändå. Inget att tveka på... anmäl på, rödablå!
Logga in eller registrera för att kommentera.