Under alla år (45) jag har följt Öster kan jag inte minnas att de någonsin förlorat på Malmö stadion. Fårbo som sprang igenom offsidefälla på offsidefälla. Evesson som gjorde samma sak. MFF som pressade i 89 minuter för att släppa in mål i slutminuterna. m.m. :-)
1 september 2003 Malmö FF 3 – 2 Östers IF, pga av ett felaktigt malmömål om jag minns rätt, och en fantastisk frispark av Daniel Pettersson
EF - 150 st tror jag på. EF Scania 10? Fakiren 10? EF Halmstad ? EF Göteborg? EF Stockholm? (smidigt med tåg) Samt alla som kör själva. Tror på 200-250 rödblåa själar till slut.
Under alla år (45) jag har följt Öster kan jag inte minnas att de någonsin förlorat på Malmö stadion. Fårbo som sprang igenom offsidefälla på offsidefälla. Evesson som gjorde samma sak. MFF som pressade i 89 minuter för att släppa in mål i slutminuterna. m.m. :-)
1 september 2003 Malmö FF 3 – 2 Östers IF, pga av ett felaktigt malmömål om jag minns rätt, och en fantastisk frispark av Daniel Pettersson
2006 förlorade vi väl också?
Det var ett j-a uppräknande av förluster. Jag är helt inne på MisterP:s linje. Vi har aldrig förlorat på Stadion. Allt annat är feltryck.
Två bussar ska vi bli. Alla original och kopior ska med. Så många som skriver på forumet och har åsikter, nu höjer vi fanan och visar att vi ska påbörja vandringen mot SE och rädda? Östers IF.
Hittat någon pub eller restaurang som är sugna på att ha oss? Så att man kan gå ut med nyheten. Det kommer att tagga folk ännu mer om man vet vart vi ska ladda upp innan.
Alla nyheter inför premiären är av godo.som gör att folk snackar och taggar igång.
Kommentarer
Men var målet felaktigt är ju det korrekta resultatet 2-2
Roland Andersson /Thomas Sjöberg (omg. 18-26)
18 Mån 31/8 Stadion MFF - Östers IF 2-0 (1-0)
P: 6017
1-0 Niclas Kindvall 31' (Mattias Thylander), 2-0 Dejan Pavlovic 57' (Niclas Kindvall)
V: Jonas Wirmola, Fredrik Gustafsson, Magnus Samuelsson
4-4-2 25 Milan Simeunovic - 21 Brune Tavell, 2 Jörgen Ohlsson, 4 Jonas Wirmola (43'), 3 Olof Persson - 13 Mattias Thylander, 6 Hans Mattisson (K), 5 Sverrir Sverrisson, 7 Niklas Gudmundson - 12 Dejan Pavlovic (63'), 11 Niclas Kindvall - 16 Ola Tidman mv, 14 Björn Enqvist (78'), 19 Mikael Roth (44'), 26 Ante Simundza (d-63')
EF Scania 10?
Fakiren 10?
EF Halmstad ?
EF Göteborg?
EF Stockholm? (smidigt med tåg)
Samt alla som kör själva.
Tror på 200-250 rödblåa själar till slut.
Glömde Baslow. 53 st. :-)
Haha ja, löjligt taggad.
Fagans ska väl vara bra?
http://www.olearys.se/swedbankstadion/contact/contactus
Tyvärr befinner man sig på Signal Iduna Park samma dag och firar av födelsedagen. Jävla miss!
Har ansvariga hittat ett lämpligt ställe?
Så att man kan gå ut med nyheten.
Det kommer att tagga folk ännu mer om man vet vart vi ska ladda upp innan.
Alla nyheter inför premiären är av godo.som gör att folk snackar och taggar igång.