Malmö borta

2456

Kommentarer

• Nej, det minns jag inte :-S
    Men var målet felaktigt är ju det korrekta resultatet 2-2
  • 44 anmälda på ett par dagar i division 1 är starkt!
  • 1998

Roland Andersson /Thomas Sjöberg (omg. 18-26)

18 Mån 31/8 Stadion MFF - Östers IF 2-0 (1-0)
    P: 6017 D: Anders Frisk Mölndal
    1-0 Niclas Kindvall 31' (Mattias Thylander), 2-0 Dejan Pavlovic 57' (Niclas Kindvall)
    V: Jonas Wirmola, Fredrik Gustafsson, Magnus Samuelsson
    4-4-2 25 Milan Simeunovic - 21 Brune Tavell, 2 Jörgen Ohlsson, 4 Jonas Wirmola (43'), 3 Olof Persson - 13 Mattias Thylander, 6 Hans Mattisson (K), 5 Sverrir Sverrisson, 7 Niklas Gudmundson - 12 Dejan Pavlovic (63'), 11 Niclas Kindvall - 16 Ola Tidman mv, 14 Björn Enqvist (78'), 19 Mikael Roth (44'), 26 Ante Simundza (d-63')
    Helt galet, sjukt att man är så jävla taggad med haha
  • Under alla år (45) jag har följt Öster kan jag inte minnas att de någonsin förlorat på Malmö stadion.
    Fårbo som sprang igenom offsidefälla på offsidefälla.
    Evesson som gjorde samma sak.
    MFF som pressade i 89 minuter för att släppa in mål i slutminuterna.
    m.m. :-)
    1 september 2003 Malmö FF 3 – 2 Östers IF, pga av ett felaktigt malmömål om jag minns rätt, och en fantastisk frispark av Daniel Pettersson
    2006 förlorade vi väl också?
    Onekligen. Sen är vi väl rätt många som kommer från andra håll än från Växjö? Baslow, någon? :)
  • redigerade March 2016
    EF - 150 st tror jag på.
    EF Scania 10?
    Fakiren 10?
    EF Halmstad ?
    EF Göteborg?
    EF Stockholm? (smidigt med tåg)
    Samt alla som kör själva.
    Tror på 200-250 rödblåa själar till slut.

Glömde Baslow. 53 st. :-)
    Helt galet, sjukt att man är så jävla taggad med haha

Haha ja, löjligt taggad.
  • Ställe för mat/dryck innan match nära Stadion - förslag?
  • O´Learys p Swedbank stadion kanske?
  • Eller något irländskt.
    Fagans ska väl vara bra?
  • O´Learys p Swedbank stadion kanske?
    Ja det låter som en bra idé.
  • Kan inte alla bara knacka på hos Horn annars? :)
  • Helvete vilket tryck det är, fantastiskt kul och se!

Tyvärr befinner man sig på Signal Iduna Park samma dag och firar av födelsedagen. Jävla miss!

• redigerade March 2016
    Palla hänga på Olearys Swedbank stadion. Är inte det att ge MFF stålar? Hur ser avtalet ut mellan franschise/arena/klubb ut? Viktiga frågor.
  • Palla hänga på Olearys Swedbank stadion. Är inte det att ge MFF stålar? Hur ser avtalet ut mellan franschise/arena/klubb ut? Viktiga frågor.
    De öppnar 14 som Kabila skrev och då börjar matchen. Behövs något som har öppet från 11.

• Finns det pengar att tjäna så kan de nog öppna tidigare
  • Några nyheter angående restaurang?
    Har ansvariga hittat ett lämpligt ställe?
  • Under alla år (45) jag har följt Öster kan jag inte minnas att de någonsin förlorat på Malmö stadion.
    Fårbo som sprang igenom offsidefälla på offsidefälla.
    Evesson som gjorde samma sak.
    MFF som pressade i 89 minuter för att släppa in mål i slutminuterna.
    m.m. :-)
    1 september 2003 Malmö FF 3 – 2 Östers IF, pga av ett felaktigt malmömål om jag minns rätt, och en fantastisk frispark av Daniel Pettersson
    2006 förlorade vi väl också?
    Det var ett j-a uppräknande av förluster. Jag är helt inne på MisterP:s linje. Vi har aldrig förlorat på Stadion. Allt annat är feltryck.
  • Det har varit lugnt med anmälningar på slutet.... Så kom igen nu, sprid ordet, tjata på era vänner!!! Alla ska med!!
  • Två bussar ska vi bli. Alla original och kopior ska med. Så många som skriver på forumet och har åsikter, nu höjer vi fanan och visar att vi ska påbörja vandringen mot SE och rädda? Östers IF.
  • Hittat någon pub eller restaurang som är sugna på att ha oss?
    Så att man kan gå ut med nyheten.
    Det kommer att tagga folk ännu mer om man vet vart vi ska ladda upp innan.

Alla nyheter inför premiären är av godo.som gör att folk snackar och taggar igång.
  • redigerade March 2016
    Nu siktar vi mot 80 anmälda innan helgen. Den som anmäler sig som nummer 75, vinner en U.D tshirt!
  • kanske vore dags för lite priser?
  • Nu siktar vi mot 80 anmälda innan helgen. Den som anmäler sig som nummer 75, vinner en U.D tshirt!
    Kan man anmäla sig två gånger? ;-)
  • Nu siktar vi mot 80 anmälda innan helgen. Den som anmäler sig som nummer 75, vinner en U.D tshirt!
    Redan anmäld. Går det att köpa souvenirer? Är det nya grejer på G? Undrar bara nyfiket.
  • Ja shoppen verkar öppnat idag. Tänkte beställa en keps för 20 kr. Med frakt och administrationsavgift blev det 105 kr
    Anmäl en vän och ta tröjan!
Logga in eller registrera för att kommentera.