Matchen börjar redan 14. Vet inte om bussarna tänkt anlända redan vid 12 typ men annars känns det som en bra tid för lunch+öl på något gemensamt ställe nära Stadion och gärna på vägen från tågstationen därifrån nog fler än jag kommer vallfärdande? Några förslag från EF Scania?
Klassiska Limhamns fältet hade varit perfekt. Där MFF supporterfotboll brukade spelas. Visst, inga läktare eller gräsplaner. Men sjukt klassiskt och nära till havet (Ribban)
37 anmälda redan. Mycket bra. Om vi blir över 50 innan helgen utlovar jag en tipspromenad i bussarna Alltid lika uppskattat och alltid lika rörigt och kaozigt.
37 anmälda redan. Mycket bra. Om vi blir över 50 innan helgen utlovar jag en tipspromenad i bussarna Alltid lika uppskattat och alltid lika rörigt och kaozigt.
Under alla år (45) jag har följt Öster kan jag inte minnas att de någonsin förlorat på Malmö stadion. Fårbo som sprang igenom offsidefälla på offsidefälla. Evesson som gjorde samma sak. MFF som pressade i 89 minuter för att släppa in mål i slutminuterna. m.m. :-)
Under alla år (45) jag har följt Öster kan jag inte minnas att de någonsin förlorat på Malmö stadion. Fårbo som sprang igenom offsidefälla på offsidefälla. Evesson som gjorde samma sak. MFF som pressade i 89 minuter för att släppa in mål i slutminuterna. m.m. :-)
1 september 2003 Malmö FF 3 – 2 Östers IF, pga av ett felaktigt malmömål om jag minns rätt, och en fantastisk frispark av Daniel Pettersson
Kommentarer
http://www.eastfront.se/events/?id=28
:banghead:
Tydligen för att Heleneholms IP inte godkänns för div1 men hur kunde vissa arenor Öster varit på tidigare i div 1 göra det? http://www.sydsvenskan.se/sport/prespa-flyttar-till-malmo-stadion/
Och vad är det för fel på Limhamns IP, Rosengårds IP eller Gamla IP om de vill skapa stämning?
Finns stora chanser till Kaoz.
IP hade vart gött.
Där MFF supporterfotboll brukade spelas.
Visst, inga läktare eller gräsplaner. Men sjukt klassiskt och nära till havet (Ribban)
:-)
Guinness åt alla.
Mycket bra.
Om vi blir över 50 innan helgen utlovar jag en tipspromenad i bussarna
Alltid lika uppskattat och alltid lika rörigt och kaozigt.
Priser är under planering.
Kanske VIP status på Växjös kommande Irländska Pub hehe.
Men kul med mycket folk!
Fårbo som sprang igenom offsidefälla på offsidefälla.
Evesson som gjorde samma sak.
MFF som pressade i 89 minuter för att släppa in mål i slutminuterna.
m.m. :-)