#Hemmapremiär
PÅ fredag är det äntligen dags för #hemmapremiär!
Jag hoppas att EF fortsätter i samma andra som i Söndags. Vår insats var riktigt bra och vi har fått beröm av båda spelare och ledare i föreningen.
Jag hoppas att EF fortsätter i samma andra som i Söndags. Vår insats var riktigt bra och vi har fått beröm av båda spelare och ledare i föreningen.
Logga in eller registrera för att kommentera.
Kommentarer
Vad vågar vi hoppas på i publik? 3000?
https://www.facebook.com/HermibilAB/photos/a.10150262447614058.288522.276998724057/10151782114139058/?type=1&theater
Frågan är om det är något man vill förändra jämfört med förra matchen. Jag har ju inte varit direkt förtjust i Wihlborg eller Bergholz men både gjorde ju en bra insats, speciellt Wihlborg var grym! Jag tror och hoppas mycket på Gero, men ser inte vem han skulle peta i dagsläget.
Enda platsen som känns tveksam är väl Konate vs Putte?
Samma startelva som mot ÄFF.
Nurkic är ett alternativ vi inte får glömma.
Östers säkerhetsansvarig hyllar East Front inför premiären.
En ÄFF:are, troligen verksam i föreningen sa till mig efter matchen senast "att det var tur att det var en klack på plats" och tyckte det var kul att EF bidrog till en härlig stämning på läktaren. Samtidigt är det svårt att inte känna empati för ÄFF som jobbar i en piskande motvind.
Alla till Myran.
Forza Öster!
En sak till. Konate är väl självskriven på vänsterbacken ? Tycker han är ett grym vapen framåt samt tillräckligt snabb för att lösa dom flesta defensiva situtioner.