Öster News!

15791011

Kommentarer

• Betalade medlemsavgiften för första gången idag. Får man senaste numret då? Eller får man först nästa?
  • Jag skickar det senaste till dig, finns några ex. kvar.
  • Stort tack!
  • Östernews gör det igen!!! Världsklass!!!
  • Gött att den börjat landa!

Skriv som tidigare gärna eventuell feedback här. :yes:
  • redigerade April 2014
    Intervjuserien med legendarerna. Jie Bergkvist: Fru Peggy, 26, hemmafru. Barn: Cecilia, 6, Johanna, 2, Linda, 1,5. Avd. "Hemmafruar läker fort efter förlossningen och graviditeten efter två barn är bara ett par månader", och "något ska man ju göra mellan träningarna". Följdfrågan: Hobbies? -Det blir ingen tid över. :-)
  • Jag vill ha den där klippdockan Kuno. Var beställer jag en sådan? :D
  • Vi utlovar den i repris i större format nästa nummer..
  • Den finns i vektorformat, ifall någon vill trycka upp den jättestort. Har jag hört... 8-)
  • Amigos, comprades!

Mörkret är kompakt. Men, oavsett hur det går börjar det bli dags för en ny dödslinje, och ett nytt nummer.
    Men - ingen vill ju binda sig innan man vet hur skitigt det slutar..
    Vi tänker såhär - två veckor efter ödet är beseglat, när nu det blir, kör vi på.

Hör gärna av er på aldriggerviupp@gmail.com och anmäl er ohejdbara vilja att bidra.

På återhörande!

/Tofik i Michail
  • Med tanke på framsidan efter fjolårets degradering undrar jag hur nästa framsida kommer se ut. :-/
  • redigerade November 2014
    En bild på Söderberg precis efter han gjort 4-0
  • ge grabbarna 90 min till
  • Skickar in två sidor imorgon kväll...
  • Så, nu flyger vi igen! I en brevlåda nära dig, om inte idag så imorrn.
    Vi vilar inte på hanen, utan röjer på likt PMS i offensivt straffområdet - armbågen utfälld, vi skall tillbaka.
    Alltså - redan nu presenterar vi nästa dödslinje, säsongstartsnumret, och vi skriver 1 mars. Så, vässa vapnen, slippa tangentborden och leverera. Ingen pardon, vår framgångssaga ligger framför oss!
  • Låter bra! Bra jobbat
  • sååå kom igen!
    Hör av er kamrater, om ni har något på gång.
    Humor eller allvar, stort eller smått - allt ryms i vårt redaktionella djup och bredd.

Typ allt från:
    - Analysera Fredrik Bilds nickteknik och jämför med Kapuzscinski litterära stil - till - skicka in en "vi fem" där ett barn svarat "äter bajs" och frågan är "vad tror du k*f:s spelare gör som leder till att de måste ställa in en träningsmatch i februari?" -

Bidra!
    Stå upp!
    Ta hem din fulla rätts!
  • Har en önskan om att få senaste numret innan detta nummer dimper ner i brevlådan. Kan du ordna detta Sääf?
  • Jag håller på med medlemskort, därför har ni livstidsmedlemmar fått vänta lite längre för att samordna utskicken. Lovar att du får detta nummer innan nästa!
  • redigerade February 2015
    Livstidsmedlem nummer 4 hade missat att jag missat ett nummer och nöjer mig numer med att nästa nummer kommer före det förra. Undrar när nästa livstidsmedlemskort kommer. Nuvarande känns inte helt up to date, visserligen prytt av texten East Front i tjusiga WordArt-formationer både som en cirkel och i vågform men den mörkturkosa bakgrunden andas 1995. ;)
  • Tack för ett litet men ack så bra nummer av senaste ÖN. All jävla kredd till er som producerar detta fantastiska format till våra medlemmar. Jag vill uppmana samtliga at skicka in era bidrag till nästa nummer! (Även om jag själv inte gjort ett dyft arbete med ÖN varken förr eller nu)
  • Har en önskan om att få senaste numret innan detta nummer dimper ner i brevlådan. Kan du ordna detta Sääf?
    Väntar också på senaste numret.
  • Skickar det tillsammans med ditt medlemskort. Som sagt, alla får. Stort tack till alla som redan betalat medlemsavgiften! I svåra tider, starka band. Alltid Öster.
  • Kära medlemsvänner! Jag har mycket att göra med ÖN, men inte just själva utskicken - lita dock på gode Levinsson att det dyker upp i sinom tid.

• Fantastisk som alltid.
    ÖN redaktionen och alla som skickar in alster; :cheers: :inlove:
  • Speciellt Lindstigs intelligenstest gjorde att resten av familjen undrade varför en annan satt och småfnissade alternativt skrattade rakt ut.

Nu får man försöka bidra med något hälften så bra som det den kommande veckan...
  • Ni som redan skickat in, vackert vackert!

Ni som inte har - än finns lite tid att knåpa ihop något, men hör gärna av er så att vi kan börja layouta numret och få ordning på det hele.

Framåt!
  • Hörrni! Vi fem, lika som bär, bild av underhållande karaktär - sådant där får man gärna roa sig med och översända elektroniskt till aldriggerviupp at gmail.com

Fridens!
Logga in eller registrera för att kommentera.