TFF borta

Gillad av:Labila Kabila, Lewinsky, papy, Zingo, Pekka (5 totalt)
«13456

Kommentarer

• Så där! Bokat och klart för mig och kompis....

Gillad av:Labila Kabila (1 totalt)
  • Ja nu tar vi nya tag. Inställt mot Örebro, men till Trelleberg ska vi väl komma iväg! Viktig match, lagom avstånd och trevligt sällskap. I år måste vi vara med grabbarna och göra det vi kan. Pengarna för ÖSK nu tillbaka betalat för er som var anmälda. Anmäl er så snart ni kan så vi kan boka buss!

Gillad av:Hulthan, Labila Kabila, Pekka (3 totalt)
  • Nu när alla lag läst sönder Kusus roll är det kanske dags att låta han vila denna matchen.

• När det är färdiglipat, in och anmäl er. Behövs lite folk till och det är bråttom. Tråkigt som fan igår, men mest nytta gör vi i Trelleborg på söndag.

https://east.memlist.se/event/9

Gillad av:Hulthan (1 totalt)
  • @Lewinsky sa:
    När det är färdiglipat, in och anmäl er. Behövs lite folk till och det är bråttom. Tråkigt som fan igår, men mest nytta gör vi i Trelleborg på söndag.

https://east.memlist.se/event/9

Resan inställd, pga för få anmälningar. Trist. Organiserar er i bilar och skriva gärna här i tråden om ni har platser över i bilar etc.

• Nu är pengarna tillbaka hos er som anmälde er. Tack för visat intresse! Nya tag.

• redigerade May 21

@Lewinsky sa:
    Nu är pengarna tillbaka hos er som anmälde er. Tack för visat intresse! Nya tag.

Det var ju lite synd då nästa resa på rimligt avstånd är Utiskten på Hisingen 10 juli. (BP en måndag direkt efter midsommarhelgen lär inte locka buss väl även om sommarlovet har startat.)

Hoppas på ett cyniskt Öster imorgon som gör allt för att hejda Trelleborgs anfall och sedan hugga på allt man får.

Gillad av:Lewinsky (1 totalt)
  • redigerade May 21

Blir väldigt intressant vilka förändringar som Tufa väljer att göra inför imorgon, och tänker jag både på startelva och taktiska direktiv.

Det lär finnas gott om revanschsugna spelare, och alternativ som gärna kommer in bidrar till någon annan.

Personligen förväntar jag mig startplats för Tatu och ABW och minst 45 minuter för Emil.

• Ola P kör, två platser kvar i bil om nån vill åka med. Ni kan skicka PM till mig.

Gillad av:Labila Kabila (1 totalt)
  • redigerade May 21

https://www.trelleborgsallehanda.se/sport/true-blues-ordforande-positiv-till-vangavallens-nya-servering-89189e82/

Lägger in en liten bit av texten:
    ”När TFF tar emot Öster på söndag är det premiär för Vångavallens nya serveringsdäck. Där kan supportrar med nära anslutning till östra målburen bli serverade grillspett-baguetter och öl.

——

När serveringsdäcket har premiär gör även TFF:s beryktade grillspett comeback –serverade i baguette.
    – Det har ju blivit en klassiker på Vångavallen så det är kul att det är tillbaka. Motståndarfansen pratar mycket om spetten, det har blivit som en turistgrej, säger Sebastian Andersson och skrattar.”

Något för er som tar er dit. :)

Det står också att anfallsduon utgick senast men troligen ska spela mot Öster. Offia hade känning i ett lår och Mortensen i höften.

• redigerade May 22

Srdjan inför:

Efter en förlust är det alltid skönt att ha en ny match snabbt där vi får chansen att visa mer karaktär än förra matchen. Vi kommer väl förebredda till matchen och vi ska göra en bra prestation som gör våra supportrar stolta och innebär att vi tar med oss viktiga poäng hem till Växjö.

https://ostersif.se/a/infor-trelleborg-borta-tufa-vill-se-karaktar

Gillad av:Nisses (1 totalt)
  • Jag gissar på en ändring i startelvan, Tatu mot Pavic. Resten samma som mot Halmstad.

• Vore intressant om Kozica fick chansen att sänka sitt gamla lag, in med honom på istället för MRS. Sen ABW på Bonnahs plats. Jag tror Pavic får fortsatt förtroende men osäker på om det är Tatu eller Silver som får stå åt sidan, tror Tatu.

• Finns 0 logik att ha en inverterad vänsterytter och en inverterad vänsterback

• nilsson
    silver berg stenberg pavic
    kusu hauk
    Abw koz Rodic
    JW

Kan bli en 442 med

• Och Haynes startar med tre offensiva innermittfältare, den ena tunnare efter den andra…. Känns faktiskt lovande med både Hauksson och Kusu trots att den ene är något ur form.

• @Villenyblom sa:
    nilsson
    kusu hauk
    Abw koz Rodic
    JW

Kan bli en 442 med

Jag gillar denna 11an och framförallt den offensiva kvartetten. Om jag ska lägga in något frågetecken så är det formen på Kusu och hans medverkan annars är jag överens med Tufa idag.

Kom igen nu Öster!!

Gillad av:Calle01 (1 totalt)
  • @Villenyblom sa:
    nilsson
    kusu hauk
    Abw koz Rodic
    JW

Kan bli en 442 med

Fint, det var den elvan jag önskade ju.

• Isak Jönsson är alltså inverterad vänsterback. Utnyttjas inte detta kan man lägga alla adjektiv som klingar med ”entusiasm” och ”passion” i kategori floskler

• Med både Måns och Pavic och Kusu på plan blir man väldigt orolig bakåt.

• @Villenyblom sa:
    Isak Jönsson är alltså inverterad vänsterback. Utnyttjas inte detta kan man lägga alla adjektiv som klingar med ”entusiasm” och ”passion” i kategori floskler

Modig är vänsterback tyvärr

• Blir det mortensen eller kozica som får succé i dag, känns som M sänker oss tyvärr, hoppas jag har fel, samtidigt har jag i bakhuvudet några riktiga smäller mot trelle borta, hoppas vi slipper det oavsett resultat

• @ÖIF135 sa:

@Villenyblom sa:
    Isak Jönsson är alltså inverterad vänsterback. Utnyttjas inte detta kan man lägga alla adjektiv som klingar med ”entusiasm” och ”passion” i kategori floskler

Lär bli så även om startelvan i appen säger annat. Oavsett så måste det utnyttjas och det kommer det absolut INTE göra om de blir 442 med Kozica och Pavic på högerflanken

• @Villenyblom sa:

@ÖIF135 sa:

@Villenyblom sa:

Lär bli så även om startelvan i appen säger annat. Oavsett så måste det utnyttjas och det kommer det absolut INTE göra om de blir 442 med Kozica och Pavic på högerflanken

Pavic hade behövt hjälp mot Offia av Rodic på kanten. Ännu en anledning att ha honom där.

• Rodic på höger… är det Bonnah som inte kan spela på vänster?! Nu kör vi

• Öster fortsätter spela så otroligt svårt på små ytor centralt. Ett spel man inte behärskar? Kusu trampar på boll gång på gång

• Pigg start!!

• Gult kort för h-e!

• @Tompa sa:
    Gult kort för h-e!

Jämför den med Haukssons mot Örebro…

Gillad av:Tompa (1 totalt)
Logga in eller registrera för att kommentera.