Insamling till Mortensen?

Jag tycker synd om den stackars dansken. Utsatt för en spark i ansiktet med blodbad och ett Frankenstein-ärr över halva ansiktet som följd. Jag tror han behöver lite uppmuntran. Jag vet att det givetvis är värre rent fotbollsmässigt med en korsbandsskada, men det han har råkat ut är på ett sätt värre för en karl i sina bästa år. Det är heller inte ofta en Österspelare blöder "decilitervis" för sin klubb.
Om någon tekniskt kunnig drar igång en digital insamling lovar jag att donera en första hundralapp.
Kanske att ordföranden i East Front räcker över vad-det-nu-blir i "krya på dig"-present.
Är jag helt fel ute?

Gillad av:Drillo, Slangen, Kalle Dahl, Petter Bengtsson (4 totalt)

Kommentarer

• redigerade May 25

Du är inte helt fel ute. En fin gest som jag också gärna är med på.

Gillad av:Anders, Pekka (2 totalt)
  • Nej du är inte fel ute!

Radio 1930 tänkte ta patreonpengar till att köpa ett flak Faxe Kondi till honom (hans favorit dryck) men hittar inte läskjävlen någonstans i stan, någon som har koll?

Gillad av:outdoor_miner (1 totalt)
  • @NonPhixion sa:
    Nej du är inte fel ute!

Radio 1930 tänkte ta patreonpengar till att köpa ett flak Faxe Kondi till honom (hans favorit dryck) men hittar inte läskjävlen någonstans i stan, någon som har koll?

Måste finnas någon som besöker DK i rappet.

• @NonPhixion sa:
    Nej du är inte fel ute!

Kolla med Pölsemannen vid ÖoB om han kan sälja ett flak?

Gillad av:NonPhixion, lemon (2 totalt)
  • redigerade May 25

När Discovery gjorde sitt inslag med Marc och Nico så besökte de ju någon pölsevagn i stan som hade faxe kondi! Vet dock inte vart den vagnen står, någon annan som har koll?

Den danske grillbar står vid Överskottsbolaget
    /Lab Kab

Gillad av:Atiba (1 totalt)
  • Mycket bra. Pölsemannen fixar två flak faxe kondi i morgon.

Det blir Radio1930 och våra patreons "krya på dig" present

Gillad av:Ozze, Berra, Lewinsky, penseln, Choffee, micke.sv, lidot, razz97, Christoffer, cj9808, Suppe, Anders, Oscar J, Jockeluring, junior, Manne, Petter Bengtsson, Slangen, Virden, Charlie, Labila Kabila, ÖÖIIFF, papy, Atiba, Hulthan, Bulten, Kalle Dahl, ChaosColbyCC, outdoor_miner, CrobyJr, Pelle, Drillo, lemon, Johannesson, Sheriffen (35 totalt)
  • @NonPhixion sa:
    Mycket bra. Pölsemannen fixar två flak faxe kondi i morgon.

Det blir Radio1930 och våra patreons "krya på dig" present

Ni är tamejfan fantastiska.

• Den här tanken slog mig också, att EF skulle skicka en blomma eller vad som helst. Nöjde mig med ett "Nicogol <3" i matchtråden, fint att det finns mer handlingskraftiga människor bland oss!

Gillad av:ÖÖIIFF (1 totalt)
  • redigerade May 25

Berätta vid överlämnandet att hockeylegendaren Börje Salming byggt en framgångsrik post career på att sälja kalsonger mm tack vare alla sina ärr.

• redigerade May 25

Skicka med ett Smörrebröd med småländsk sylta som pålägg. Cross kitchen. La finale är att toppa syltan med en kapris.

• Faxe Kondi.

En obligatorisk dryck i Domarrummet på Visma Arena.

Hver gang.

Gillad av:jon, Labila Kabila, outdoor_miner (3 totalt)
  •  Gillad av:Nisses, Tompa, Lewinsky, Olofsson, JFA, lemon, per gustafsson, Atiba, Slangen, Manne (10 totalt)
  •  Gillad av:Kalle Dahl, NonPhixion (2 totalt)
  • Har presenten överlämnats än?

•  Gillad av:McA, outdoor_miner, ÖIF135, hannesnilsson, Plantagenparkeringen, Lewinsky, Anders, Christoffer, Slangen, Apotekaren, Virden, Ingemar, Jögge, Nisses, jojolaget, lidot, penseln, micke.sv, JFA, Atiba, Suppe, cj9808, Zingo, Hulthan, Villenyblom, Manne, EF-JKPG, Ozze, Berra, Bissan, Johannesson, Petter Bengtsson, Labila Kabila, Drillo, asundberg, Sheriffen (36 totalt)
  • Härligt initiativ ! =)

• Vem vill vara med på en insamling till Freddy B för ersättning till den förlorade Mohikan frisyren?

En sådan ersätter man inte i första taget.

Logga in eller registrera för att kommentera.