På väg mot nästa ÖN..

Efter en säsong som skulle bli nåt fint, och sedan blev något kul först när vi fick nöjet att slå BoIS i kvalet, så är det hög tid att få ihop ett Öster News igen. Alla som har något intelligent, roligt eller avartskt att bidra med uppmanas att göra så på aldriggerviupp@gmail.com senast dödslinjen 14 januari, eller så får man spela med Gais och förlora med 9-0, alternativt följa med Phalenberg o titta på Brage-Café Opera och skriva en C-uppsats om ultraskulturen i Borlänge under sent 90-tal.

Redaktionen

Gillad av:Fidde P, Lewinsky, Zingo (3 totalt)

Kommentarer

• Klart rimliga hot. Vässar pennan!

• Vafan jag hatar att skriva uppsats i grupp, ju.

• Joel - det är bara att ta sig samman - även du kan slippa. OBS - endast oöppnade colaflaskor får medföras på en ev. Brageresa - här skall inte has roligt om man inte skrivit.

• redigerade January 2020

@Sääf Sr sa:
    Joel - det är bara att ta sig samman - även du kan slippa. OBS - endast oöppnade colaflaskor får medföras på en ev. Brageresa - här skall inte has roligt om man inte skrivit.

Får man köpa en kebabpizza på Pizzeria Valentino innan man åker hem igen?

• @Peter_Hansen sa:

@Sääf Sr sa:
    Joel - det är bara att ta sig samman - även du kan slippa. OBS - endast oöppnade colaflaskor får medföras på en ev. Brageresa - här skall inte has roligt om man inte skrivit.

Nej. Endast sallad.

• @Peter_Hansen sa:

@Sääf Sr sa:

Knös!
    Själv hade jag bara råd med en påse chips :(

• @Labila Kabila sa:

@Peter_Hansen sa:

@Sääf Sr sa:

Knös!
    Själv hade jag bara råd med en påse chips :(

Det var nog mest för att jag oftast åkte med som en av EF:s matchvärdar på den tiden och då fick både gratis resa, entré och något ätbart på matchen (sillamackan vid premiären på Nya Ullevi 2006 var förmodligen peaken inom det gebitet).

Gillad av:Labila Kabila, olka6806, Zingo (3 totalt)
  • Å kom igen, gott folk!
    Bussen till Borlänge blir full.. =)

Gillad av:Zingo (1 totalt)
Logga in eller registrera för att kommentera.