#fyllsödrastå2.0

Nu jävlar är det dags för säsongens viktigaste match. På söndag finns inga ursäkter alla ska vara på plats. Skippa sittplats så fyller vi kortsidan en gång för alla.

Förra matchen var det grym uppslutning på södra antagligen den bästa på flera år. Mot bois kan vi nog räkna med det dubbla. Ta nu med varenda kotte som är intresserad av öster

Låt oss skapa magi och visa de randiga hur en riktig uppslutning bör se ut i ett kval.
Jag kan garantera att om vi fyller kortsidan och gör våran del så kommer vi garanterat spela superettan nästa år!

NAPOLI 87 ska eka i hela växjö på söndag.

KROSSA BOIS!!

Gillad av:Labila Kabila, Rejkan, Lewinsky, Bluearmy84, micke.sv, McA, Petter Bengtsson (7 totalt)

Kommentarer

• Det är bara o bomba på sociala medier, och försöka och få med vartenda kotte till matchen, är det stor uppslutning och man får igång något högljutt, då kan det spinna vidare hela matchen, och skapa en magisk stämning, vilket det verkligen varit dom 2 senaste matcherna, men jag tror att på söndag, så skruvar vi nog upp ljudnivån ett snepp till, och sjunger in dom till superettan 2020

Gillad av:Redarmy88 (1 totalt)
  • Tack för en fantastisk uppslutning på södra de senaste matcherna. Idag var vi väldigt mycket folk på södra och det bådar gott för framtiden. Det finns ett stort intresse för öster i stan igen. Det är inte längre en skam att ställa sig i klacken idag är det en stolthet. Vi håller på att bygga något Stort inför framtiden.
    Sedan euforin som uppstår vid målet där man kramar om den ena främlingen mer än den andra, det är äkta känslor det.
    East Front i med och motgång nästa säsong krossar vi allt!!!
    Tack för 2019!!

Gillad av:ojabysupport, KAX, Pelle, Grizzly, Ozze, McA, Lewinsky, Slangen, Peter_Hansen, Oscar J, öster i väster, Manne, Memory Man, JFA, Tompa, Labila Kabila, Virden, Lindstig, Pekka (19 totalt)
  • Min 13-åring har gått med mig på Öster sedan han var riktigt liten, men har varit lite mindre intresserad av fotboll senaste två säsongerna. Ett tag när han var 8-9 var Öster allt. Sedan i somras har han följt med igen och senaste matcherna har han tagit med en kompis. De har stått i klacken och är lyriska. Två Österhjärtan är räddade för all framtid. Känns fantastiskt att kunna släppa iväg killarna och att stämningen verkar vara så bra. Fortsätt på den inslagna vägen så kanske t o m en gammal långsidesittare som jag löser klackbiljett på sikt. Fast är man uppväxt på I, J, K och L på Värendsvallen är det svårt att ändra sitt beteende.

Gillad av:Petter Bengtsson, Atiba, Eric, Bosse Back, Labila Kabila, KAX, Kalle Dahl, Virden, Peter_Hansen, McA, Pelle, Manne, öster i väster, Pekka, outdoor_miner (15 totalt)
Logga in eller registrera för att kommentera.