Landskrona hemma

Öster meddelar på Facebook och på hemsidan att årskorten inte gäller för hemmamatchen på söndag. Vi som har årskort kommer att få ett mail under kvällen.

Biljetterna är släppta och Early bird gäller tom onsdag. '

https://ostersif.se/a/biljettinformation-kvalet-osters-if-landskrona-bois

Alla till Myran!!

Gillad av:Redarmy88, Labila Kabila (2 totalt)
«13456789

Kommentarer

• redigerade November 4

Landskrona har redan fyllt en buss till denna match och lär vallfärda med en hel del folk.
    In och boka biljetter nu så visar vi upp en ännu mäktigare kortsida än vi gjorde mot Frej!!

Gillad av:Labila Kabila, Tompa, Pekka (3 totalt)
  • Jag är inne och kollar på biljettsidan. Min plats är tillgänglig för köp av vem som helst. Jag trodde mailet ikväll skulle handla om att min plats är reserverad tom en viss tid. Undrar vad vi skall få mail om då?

• @Redarmy88 sa:
    Landskrona har redan fyllt en buss till denna match och lär vallfärda med en hel del folk.
    In och boka biljetter nu så visar vi upp en ännu mäktigare kortsida än vi gjorde mot Frej!!

Hoppas dom blir utskickade som i 5-0 vinsten ;)

• @Calle01 sa:
    Jag är inne och kollar på biljettsidan. Min plats är tillgänglig för köp av vem som helst. Jag trodde mailet ikväll skulle handla om att min plats är reserverad tom en viss tid. Undrar vad vi skall få mail om då?

Jag fick mail för två timmar sedan om att man får köpa två matchbiljetter till förmånligt pris.

• I boispodden så skojar de lite om uppslutningen på vår hemmaläktare. I slutet på avsnittet. Låt oss visa dem en mäktig kortsida på söndag!!!

• @Redarmy88 sa:
    I boispodden så skojar de lite om uppslutningen på vår hemmaläktare. I slutet på avsnittet. Låt oss visa dem en mäktig kortsida på söndag!!!

Vanliga matcher s e r det ganska tunnsått ut, vilket inte tar något från insatsen från de som är på plats utan nog mer handlar om arenans något överdimensionerade size.

Var med på läktaren senast och har sällan eller aldrig upplevt en så levande och fylld Övre Stå (motsvarande Österpublikhav hemma har jag nog annars bara upplevt mot Blåvitt 1994, Djurgården och Hammarby 2003, i Myrans premiär 2012, matchen mot Landskrona då vi ”bara” behövde kryssa för att gå upp 2012 och kanske derbyt 2013 och borta mot Café Opera 2002, Prespa 2016 och Falkenberg 2017). Ändå ser det inte välfyllt ut i filmen här nedan. De där jäkla läktarna slukar folk rent utseendemässigt.

Gillad av:Redarmy88, outdoor_miner (2 totalt)
  • @Peter_Hansen sa:

@Redarmy88 sa:
    I boispodden så skojar de lite om uppslutningen på vår hemmaläktare. I slutet på avsnittet. Låt oss visa dem en mäktig kortsida på söndag!!!

Vanliga matcher s e r det ganska tunnsått ut, vilket inte tar något från insatsen från de som är på plats utan nog mer handlar om arenans något överdimensionerade size.

Var med på läktaren senast och har sällan eller aldrig upplevt en så levande och fylld Övre Stå (motsvarande Österpublikhav hemma har jag nog annars bara upplevt mot Blåvitt 1994, Djurgården och Hammarby 2003, i Myrans premiär 2012, matchen mot Landskrona då vi ”bara” behövde kryssa för att gå upp 2012 och kanske derbyt 2013 och borta mot Café Opera 2002, Prespa 2016 och Falkenberg 2017). Ändå ser det inte välfyllt ut i filmen här nedan. De där jäkla läktarna slukar folk rent utseendemässigt.

Efter matchen hade ju flertalet lämnat läktaren redan. var ju ännu mer välfyllt Under matchen. Vi kan räkna med ännu bättre uppslutning på söndag. Bois får det tufft på läktarna oavsett bur många de kommer.

• @ÖIF135 sa:

@Redarmy88 sa:

Nej, den här gången blir det planstormning vid vår uppflyttning :)

• @FramåtBoIS sa:

@ÖIF135 sa:

@Redarmy88 sa:

Ofta att du har ett konto här

• @FramåtBoIS sa:

@ÖIF135 sa:

@Redarmy88 sa:

Fast någon uppflyttning tror jag inte att det blir ;)

• @ÖIF135 sa:

@FramåtBoIS sa:

@ÖIF135 sa:

@Redarmy88 sa:

Jag reggade mig precis. Ganska kul hur säkra många av er är på att ni vinner. Som jag skrev i en annan tråd så är det egentligen otur för både er och oss att vi möts. Ville inte ha er. Umeå har en jäkligt bra chans att nå Superettan som jag ser det. I vår match är det nog 60-40 till er för att ni har sista matchen på Myran.

• @FramåtBoIS sa:

@ÖIF135 sa:

@FramåtBoIS sa:

@ÖIF135 sa:

@Redarmy88 sa:

Jag reggade mig precis. Ganska kul hur säkra många av er är på att ni vinner. Som jag skrev i en annan tråd så är det egentligen otur för både er och oss att vi möts. Ville inte ha er. Umeå har en jäkligt bra chans att nå Superettan som jag ser det. I vår match är det nog 60-40 till er för att ni har sista matchen på Myran.

Hade också hellre mött Umeå ;)

• Nåja, nu är det som är. Umeå, kanske rentav är bättre än BoIS - vem vet! Har noll koll på båda dessa lag och räkna kallt med Öster har stenkoll på dessa. Återstå att se helt enkelt hur bra BoIS är.

Skönt att se vi inte sjunker ner i samma sandlådenivå som deras SvenskaFans-forum dock. ’700 inlägg: Vi är bättre än Öster, Öster är gamla, Öster har hybris, Öster tror de är ett Champions League lag etcetera. Hur orkar de mala egentligen?

Nä, tagga torsdag!

• Idag är sista dagen att köpa biljetter för Early Bird-pris. Så passa på. https://ostersif.se/a/biljettinformation-kvalet-osters-if-landskrona-bois

Gillad av:Redarmy88, Pekka (2 totalt)
  • @xonitex sa:
    Idag är sista dagen att köpa biljetter för Early Bird-pris. Så passa på. https://ostersif.se/a/biljettinformation-kvalet-osters-if-landskrona-bois

In o handla på söndag ska HELA kortsidan vara full. Kommer bli trångt på södra

• Umeå förlorade med 3-0 mot Team Thorén för någon vecka sen

• @ÖIF135 sa:
    Umeå förlorade med 3-0 mot Team Thorén för någon vecka sen

Oj, låter underligt i och med att Umeå slog Team TG med 3-0 i sista omgången...
    https://www2.svenskfotboll.se/livescore/#?date=2019-11-02&game=4124680

• redigerade November 6

Kämpa

• @Jimmy76x sa:
    Kämpa

Skaffa en hobby

• @Labila Kabila sa:

@ÖIF135 sa:
    Umeå förlorade med 3-0 mot Team Thorén för någon vecka sen

Oj, låter underligt i och med att Umeå slog Team TG med 3-0 i sista omgången...
    https://www2.svenskfotboll.se/livescore/#?date=2019-11-02&game=4124680

Hehe, läste nog lite fel ;)
    2-1-2 på dom 5 senaste norettan matcherna

Gillad av:Labila Kabila (1 totalt)
  • 0-0 räcker för att stanna i Superettan!

• Nu fyller vi den förbannade kortsidan på söndag. Inga ursäkter!
    Låt oss skapa magi

Gillad av:Labila Kabila, outdoor_miner, Lewinsky (3 totalt)
  • Tre gånger har vi spelat 0-0 i år bl a mot Dalkurd i premiären. Ja, då kan vi ju gärna avsluta säsongen som vi inledde den. Fast 2-0 hemma känns ju bättre.

• Vill ha en riktigt dålig gräsmatta på söndag!

• @Tompa sa:
    Tre gånger har vi spelat 0-0 i år bl a mot Dalkurd i premiären. Ja, då kan vi ju gärna avsluta säsongen som vi inledde den. Fast 2-0 hemma känns ju bättre.

Det är bara en sak som är negativt med 0-0 och det är min hälsa.

Gillad av:Petter Bengtsson (1 totalt)
  • Alla till Myran! Vänta inte med att köpa biljett. Öka hajpen!

Gillad av:Labila Kabila (1 totalt)
  • Kommer bli en helt annan matchbild på söndag. Landskrona kommer inte ha en chans. Speciellt med tanke på den stämning som infunnit sig på de senaste matcherna. På söndag ökar vi en nivå till

Gillad av:Sheriffen (1 totalt)
  • Tror ni att det blir planstormning om Öster klarar kvalet på söndag?

• @Knugen sa:
    Tror ni att det blir planstormning om Öster klarar kvalet på söndag?

Jag mm är på men tvivlar starkt på det!

• Man är ju hyfsat nervös inför söndagen om det blir division 1 spel 2020 eller fortsatt spel i superettan 2020

Logga in eller registrera för att kommentera.