Liverapportering från årets första träning

redigerade January 9 i Supportersnack

Vi liverapporterar från årets första träning klockan 15:15 i Tipshallen idag! In och följ Österpodden på Twitter.

https://twitter.com/osterpodden/status/1082966661123198977

Gillad av:Lewinsky, BKBiceps, Labila Kabila, McA, Suppe (5 totalt)

Kommentarer

• Gött mos! Ska bli kul att följa.

• Både Calle och Joao Pedro på plats enligt rapporteringen. :)

• Joao blir 2019 års utropstecken i Öster ! =)

Gillad av:Petter Bengtsson, razz97, Slangen, cj9808, Platini (5 totalt)
  • Kul att höra! Jag tycker att han redan förra säsongen visade att han har en teknik som få eller ingen annan i laget har.

• Personligen tror jag att Ahrn kommer att betraktas som en given startspelare när vi avrundar säsongen.

• Vilka kommer att flippa och floppa den kommande säsongen tror ni?

• Floppa kommer ingen göra. Vad gäller flippen så kommer det bli stenhårt race mellan Drott, Pavic, Calle, Ahrn och Ljungberg. <3

• Kan någon floppa? Vi har ju samma trupp och vet vad de går för. Beror ju lite på vilka förväntningar man har. De som kan överraska positivt denna säsong är möjligtvis Ljungberg, Ahrn och Pedro. Och om vi ska ha någon chans på toppstrid måste ett par av dessa slå igenom. Lundgren och Karlsson växla upp lite. Calle ta ett kliv till.

• Lundgren också angående flipp. Jag tror mycket på honom.

• En flopp skulle väl vara om Silka blir permanent bänkad. Inför förra säsongen var han ändå kanske den mest hajpade värvningen.

• Till silkas försvar så blev han skadad och frågan är hur mycket det tyngde honom? Lyckas han hålla sig skadefri hela försäsongen så tror jag att vi får se ytterligare en nivå!

Logga in eller registrera för att kommentera.