Medlemsmötet 10/12 - 18

Gillad av:Labila Kabila, Suppe, NonPhixion, Olofsson, olka6806, Lewinsky (6 totalt)

Kommentarer

• Underbart att ni ordnar detta med direktrapportering :+1:

• Fantastisk rapporteringen. Bara att lyfta på hatten.

Ekonomin intressant som vanligt. Ordföranden berättar om både ökade kostnader och intäkter jämfört med budget. Eftersom Öster budgeterade med 2 millar i vinst borde årets resultat bli bra. Så höga kan väl kostnaderna ändå inte vara.

• Grym rapportering. Kändes som jag var där. Kommentarerna livade upp ytterligare <3

Fan vad jag älskar den här föreningen.

Gillad av:Slangen (1 totalt)
  • Inte bara grym rapportering, dessutom den enda rapporteringen som jag har kunnat hitta. Smålandsposten väljer alltså att inte skriva något om när Öster har medlemsmöte och ledningen rapporterar om ekonomiskt nuläge och sportslig framtid. Skandal! Däremot en drös artiklar och krönikor om en NHL-spelare med norrländsk dialekt.

Gillad av:Patrik (1 totalt)
  • @Calle01 sa:
    Inte bara grym rapportering, dessutom den enda rapporteringen som jag har kunnat hitta. Smålandsposten väljer alltså att inte skriva något om när Öster har medlemsmöte och ledningen rapporterar om ekonomiskt nuläge och sportslig framtid. Skandal! Däremot en drös artiklar och krönikor om en NHL-spelare med norrländsk dialekt.

Nu, äntligen, har det kommit en artikel. :)

• SMP har nästan en helsida idag om mötet så din kritik där är orättvis.

Gillad av:Plantagenparkeringen (1 totalt)
  • @Sigge sa:
    SMP har nästan en helsida idag om mötet så din kritik där är orättvis.

Jo, men jag svarade på mitt eget inlägg som du kanske såg. Var det fler artiklar och krönikor i papperstidningen än i nätbilagan?

Logga in eller registrera för att kommentera.