Arbetsdag för EF då vi måste montera ner räcken

redigerade October 2012 i Supportersnack
Ett av villkoren för att vi ska få ha ståplats på övre är att EF höjer räckena innan fredag, samt sänker dem till Bajenmatchen.

Vi behöver vara ett antal som hjälps åt, och det är inte "någon annan".
Det går på någon timme. Ta med skiftnyckel och skruvdragare, ni som har flera sådana tar med till övriga.
«1

Kommentarer

• Varför ska vi först höja dem för att sedan sänka dom?
  • För att det ska bli ståplatsräcken vid matchen mot BoIS. Sittplats mot Bajen.
  • hur gick det för de tappra få idag?
    Blev ni klara?
  • Alternativ
    Tack till er som jobbat för East Front idag!  :forzaoif:
  • Typ sju räcken kvar!

Men efter detta och mycket annan skit vi fått från öster. Tycker jag vi borde ha en banderoll på nedre nu! Stolt lag-pinsam förening!
  • Vad har Östers vaktmästare för arbetsuppgifter? Förutom att slänga East Fronts material vill säga...

• Vad har Östers vaktmästare för arbetsuppgifter? Förutom att slänga East Fronts material vill säga...
    Man kan fråga sig vad dem har för hållhake, dem kanske har en film på någon/några i lustiga situationer.

Man kan fråga sig vad dem har för hållhake, dem kanske har en film på någon/några i lustiga situationer.
    Det är nog bara så att de uppfattat vilken flathet som råder i styrande led.....
  • Vi skulle behöva jobba lite till. Jag uppskattar det till Max en timmes jobb om man är fyra personer. Allt som behövs är en skiftnyckel.
  • Tack för en trevlig stund, det behövdes i detta förbenade landslagsuppehåll.

om tiden passar, och man blir insläppt genom en grid, så dyker jag gärna upp och hjälper till.
  • När är det tänkt att nästa tillfälle sker? Dag? Tid?

• När är det tänkt att nästa tillfälle sker? Dag? Tid?
    Jag har personligen inte fler möjligheter denna veckan. Förslagsvis bestämmer ni i denna tråd.
  • Jag fixar detta imorgon! 
  • Jag har faktiskt haft ont i kroppen efter insatsen igår och mina små ömtåliga frökenhänder är visserligen inte bästa kompis med skiftnycklar och tunga räcken MEN jag kan ändå komma mellan ca 17-19 tisdag 16 okt eller efter 19 onsdag 17 okt. Annars är det dessvärre fullt upp på jobbet och träningar hela veckan - om det inte blivit gjort tills fredag så kan jag mellan 15-fram till segermatchen - skriv så jag vet om/när jag ska dyka upp!!
    :forzaoif: NU MÅSTE SEGERFESTEN BLI AV!!jag längtar redan efter att inviga guldklackade skor och galet snygg guldklänning och glitter! ska de va, så ska de va!! :inlove:

• Jag har faktiskt haft ont i kroppen efter insatsen igår och mina små ömtåliga frökenhänder är visserligen inte bästa kompis med skiftnycklar och tunga räcken MEN jag kan ändå komma mellan ca 17-19 tisdag 16 okt eller efter 19 onsdag 17 okt. Annars är det dessvärre fullt upp på jobbet och träningar hela veckan - om det inte blivit gjort tills fredag så kan jag mellan 15-fram till segermatchen - skriv så jag vet om/när jag ska dyka upp!!
    :forzaoif: NU MÅSTE SEGERFESTEN BLI AV!!jag längtar redan efter att inviga guldklackade skor och galet snygg guldklänning och glitter! ska de va, så ska de va!! :inlove:
    Vi hoppas på segerfest ja ;)

Men du behöver inte komma, jag fixar detta under morgondagen, tack för allt du gjort.

däremot behövs mer hjälp när de ska monteras ner.
  • OK! låter bra - då får fingrarna vila lite så försöker jag komma när det är dags för nedmontering. Kram Lotta Love
  • Det här är ta mig fan det sjukaste jag någonsin hört, med all respekt för ditt hårda jobb Sigge.

Älska Ö, hata IF!
  • Fast Det är väll VI som medlemmar som är Östers IF?

• Fast Det är väll VI som medlemmar som är Östers IF?
    Det har du rätt i. Men vaktmästarna är anställda av Östers IF och att montera räcken känns mer som en uppgift för vaktmästare än för medlemmar. Medlemmarna betalar Öster och behöver utstå sådant här, vaktmästarna får betalt av Öster men slipper göra det.
  • Nu hamnar vi lite ot. Men du har såklart rätt i att man kan tycka det är vaktmästarnas jobb, men i en liten förening får vi nog inse att vi alla ibland får hjälpa till för att få det som vi vill. Det som dock är tråkigt är att det tas för givet att vi gör det. Men för att citera Sigge "va lite glada nu vi leder serien" och på fredag kan vi bara tillbaka i fotbollens finrum  :forzaoif:

• Nu hamnar vi lite ot. Men du har såklart rätt i att man kan tycka det är vaktmästarnas jobb, men i en liten förening får vi nog inse att vi alla ibland får hjälpa till för att få det som vi vill. Det som dock är tråkigt är att det tas för givet att vi gör det. Men för att citera Sigge "va lite glada nu vi leder serien" och på fredag kan vi bara tillbaka i fotbollens finrum  :forzaoif:
    Samtidigt rankar jag inte en elitförening som är nästintill klara för Allsvenskan som en liten förening. Liten förening kan jag koppla till Växjö BK eller Växjö Norra, inte Östers IF.

Självklart är vi glada, det handlar absolut inte om det. Det handlar om att föreningen missköter både supportrar och medlemmar.
  • För våra medlemmar kan nu klargöras att samtliga räcken är uppmonterade på sektion B1-B3. Tack alla som jobbat!
    Glöm inte bort att räckena ska ner också, innan Brajjenmatchen.
    Monteringen tog 20 mantimmar - är vi 20 man så ordnar vi det hela på en timme.

Nu ger vi gärnet så solfjädern till tak lyfter på fredag! Forza Öster!

• För våra medlemmar kan nu klargöras att samtliga räcken är uppmonterade på sektion B1-B3. Tack alla som jobbat!

Ska dom inte ner innnan landskampen?

Ska dom inte ner innnan landskampen?
    :oops: det har du säkert rätt i.
  • Så när kan folk?

Själv är jag upptagen runt 16.00 på lördag annars kan jag ställa upp när som i helgen (helst inte så tidigt på lördag dock)
  • Söndag kan jag innan 10.30 och efter 14.30

Lördag kan jag inte då jag förväntar mig leva i lyckorus.
  • jag tar tillbaka mitt erbjudande.
    Spelarna kan montera ner räckena om de ska ner, för att föreningen pissar på oss är vardag men att inte ens spelarna tackar klacken som slet och stöttade hela matchen igenom, nä då kan jag skita i att göra föreningens jobb också.

Får ändå hoppas att det finns några som känner sig manade att ta tag i detta så det blir gjort under helgen.

• jag tar tillbaka mitt erbjudande.
    Spelarna kan montera ner räckena om de ska ner, för att föreningen pissar på oss är vardag men att inte ens spelarna tackar klacken som slet och stöttade hela matchen igenom, nä då kan jag skita i att göra föreningens jobb också.
    Nu stog jag inte i klacken, men jag håller med om att ni var mycket duktiga idag!
  • Ståplatsräckena ska monteras ned. Det var villkoret för att vi skulle få prova övre. Medlemmar, dags att ta ansvar. Jag kan inte göra allt själv. Vi var 7-8 st som monterade upp räckena. Nu får fler av er ta ansvar. Ta en skiftnyckel och åk till Myran.
  • Efter att ha upplevt känslan av att stå i klacken på Över stå så är det inte mycket som slår det...i alla fall inte sådant jag får skriva på forumet,haha.. :)

För att fortsätta få ÄGA övre stå så måste de trista räckena monteras tillbaka så jag HOPPAS på att vi ses ALLIHOP imorgon söndag 21:a kl. 14.00, beväpnade med skiftnyckel och den attityd och inställning som vi kräver att Österspelarna har kommande matcher framåt!! :inlove: :forzaoif:
    Puss Lotta Love
Logga in eller registrera för att kommentera.