Arbetsdag för EF då vi måste montera ner räcken
Ett av villkoren för att vi ska få ha ståplats på övre är att EF höjer räckena innan fredag, samt sänker dem till Bajenmatchen.
Vi behöver vara ett antal som hjälps åt, och det är inte "någon annan".
Det går på någon timme. Ta med skiftnyckel och skruvdragare, ni som har flera sådana tar med till övriga.
Vi behöver vara ett antal som hjälps åt, och det är inte "någon annan".
Det går på någon timme. Ta med skiftnyckel och skruvdragare, ni som har flera sådana tar med till övriga.
Logga in eller registrera för att kommentera.
Kommentarer
Blev ni klara?
Men efter detta och mycket annan skit vi fått från öster. Tycker jag vi borde ha en banderoll på nedre nu! Stolt lag-pinsam förening!
om tiden passar, och man blir insläppt genom en grid, så dyker jag gärna upp och hjälper till.
:forzaoif: NU MÅSTE SEGERFESTEN BLI AV!!jag längtar redan efter att inviga guldklackade skor och galet snygg guldklänning och glitter! ska de va, så ska de va!! :inlove:
Men du behöver inte komma, jag fixar detta under morgondagen, tack för allt du gjort.
däremot behövs mer hjälp när de ska monteras ner.
Älska Ö, hata IF!
Självklart är vi glada, det handlar absolut inte om det. Det handlar om att föreningen missköter både supportrar och medlemmar.
Glöm inte bort att räckena ska ner också, innan Brajjenmatchen.
Monteringen tog 20 mantimmar - är vi 20 man så ordnar vi det hela på en timme.
Nu ger vi gärnet så solfjädern till tak lyfter på fredag! Forza Öster!
Själv är jag upptagen runt 16.00 på lördag annars kan jag ställa upp när som i helgen (helst inte så tidigt på lördag dock)
Lördag kan jag inte då jag förväntar mig leva i lyckorus.
Spelarna kan montera ner räckena om de ska ner, för att föreningen pissar på oss är vardag men att inte ens spelarna tackar klacken som slet och stöttade hela matchen igenom, nä då kan jag skita i att göra föreningens jobb också.
Får ändå hoppas att det finns några som känner sig manade att ta tag i detta så det blir gjort under helgen.
För att fortsätta få ÄGA övre stå så måste de trista räckena monteras tillbaka så jag HOPPAS på att vi ses ALLIHOP imorgon söndag 21:a kl. 14.00, beväpnade med skiftnyckel och den attityd och inställning som vi kräver att Österspelarna har kommande matcher framåt!! :inlove: :forzaoif:
Puss Lotta Love