Klistermärken på fel ställen

redigerade January 1970 i Supportersnack
Nu är jag säkert både surgubbe och gnällspik samtidigt men men...

Att sätta upp klistermärken med Öster på överallt är väl tveksamt i sig men det kan i alla fall jag acceptera. Blir till och med lite glad när jag ser dem på vettiga ställen såsom järnvägsperrongen och dylikt.

Men när man sätter klistermärken ovanpå vägskyltar precis utanför ett dagis/skola så gör man säkerligen många, inklusive mig, mest förbannade.

Så snälla ni som håller på med det där... tänk till, tänk om och tänk rätt. Plocka klistermärkena utanför Furutåskolan och liknande ställen och tänk till innan ni sätter upp nya.

Kommentarer

• Nu är jag säkert både surgubbe och gnällspik samtidigt men men...

Att sätta upp klistermärken med Öster på överallt är väl tveksamt i sig men det kan i alla fall jag acceptera. Blir till och med lite glad när jag ser dem på vettiga ställen såsom järnvägsperrongen och dylikt.

Men när man sätter klistermärken ovanpå vägskyltar precis utanför ett dagis/skola så gör man säkerligen många, inklusive mig, mest förbannade.

Så snälla ni som håller på med det där... tänk till, tänk om och tänk rätt. Plocka klistermärkena utanför Furutåskolan och liknande ställen och tänk till innan ni sätter upp nya.
    Aldrig bli folk nöjda, först syns vi inte och sedan när vi gör det, ja då är det för mkt.
  • Aldrig bli folk nöjda, först syns vi inte och sedan när vi gör det, ja då är det för mkt.
    Jo jo, men på en vägskylt utanför skola/dagis....då har man verkligen gått för långt. Det finns gränser, även för hur en fotbolls supporter skall uppföra sig.

Vägverket är också människor.

:cheers:

Det är på skolor vi ska synas!;)

Plocka dom själv?
    Om dom sitter på en stolpe på en skola/dagis SO WHAT?!
    Om det täcker synen för en "lekande barn kör sakta" visst, det är inte bra.

Men jag tror inte fallet är så, och du bidrar mest med trams och negativ stämning
  • Alternativ

vägskylt utanför skola/dagis

Läs dessa punkter:
    1. Öster-klistermärke på vägskylt
    2. En av EFs tidigare ordföranden jobbar på Vägverket

Således lär alltså märket ha satts upp först och skylten sedan.

Vilket vi helt logiskt kopplar till att Ambulans-Jonas sonson enligt en rikstäckande jobbansökan vill bli skyltuppsättare när han blir stor.

Allting hänger ihop.
    Och kan man verkligen få för många Öster-klistermärken?  :cheers:

• Men när man sätter klistermärken ovanpå vägskyltar precis utanför ett dagis/skola så gör man säkerligen många, inklusive mig, mest förbannade.
    Plocka dom själv?
    Om dom sitter på en stolpe på en skola/dagis SO WHAT?!
    Om det täcker synen för en "lekande barn kör sakta" visst, det är inte bra.

Men jag tror inte fallet är så, och du bidrar mest med trams och negativ stämning
    De sitter ovanpå skyltarna om hastighetsbegränsning precis utanför skolan. Om de suttit på någon lyktstolpe så hade jag inte brytt mig ett dugg.

Och jag har inget emot klistermärkena... men sätter man dem på fel ställen så gör snarare folk förbannade än att få dem sugna på att stödja Öster.
  • Jag körde i 40km/h utanför ett dagis idag. Men vad är det mot ett klistermärke?

• Jag körde i 40km/h utanför ett dagis idag. Men vad är det mot ett klistermärke?
    Har du körkort
  • Jisses vilka problem folk har.....Mera klistermärken tack!
  • syns man inte, finns man inte.
  • hasse hatrick borde ta på sig gubbakepsen och krypa tillbaka till ålderdomshemmet.

bra jobbat ni som sätter klistermärken....
  • Aldrig bli folk nöjda, först syns vi inte och sedan när vi gör det, ja då är det för mkt.
    Jo jo, men på en vägskylt utanför skola/dagis....då har man verkligen gått för långt. Det finns gränser, även för hur en fotbolls supporter skall uppföra sig.

:cheers

Oh herregud hahahah, har man gått för långt som fotbolls supporter om man sätter ett klistermärrke utanför en skola? Det finns supportra som slå ihjäl varandra! Sen gnäller du över ett jävla klistermärke!!
  • Haha, hög underhållning i denna tråd.
    På allvar, låt folk klibba vart dom vill, blunda om ni tycker det ser illa ut med era egna färger.
  • Påtal om klistermärken.
    Någon som är sugen att hänga med en kväll/natt och spamma växjö stad med klibbor?
  • Så snälla ni som håller på med det där... tänk till, tänk om och tänk rätt. Plocka klistermärkena utanför Furutåskolan och liknande ställen och tänk till innan ni sätter upp nya.
    Vad är en lämplig plats att sätta upp ett klistermärke på?
  • Så snälla ni som håller på med det där... tänk till, tänk om och tänk rätt. Plocka klistermärkena utanför Furutåskolan och liknande ställen och tänk till innan ni sätter upp nya.
    Vad är en lämplig plats att sätta upp ett klistermärke på?
    På sina ritblock i skolan.

:cheers

Oh herregud hahahah, har man gått för långt som fotbolls supporter om man sätter ett klistermärrke utanför en skola? Det finns supportra som slå ihjäl varandra! Sen gnäller du över ett jävla klistermärke!!

Jag måste erkänna ett stort mått av sarkasm i mitt tidigare inlägg i denna tråd, trodde jag överdrev såpass att alla skulle förstå.Vilken NÄSTAN alla förstod.

:drink:

• jag såg på vägen hem att någon klibbat J-södras skylt utanför deras kansli, numer går alla anställda på samma kansli runt utanför och vet inte vart dem skall ta vägen då tydligen EF-Tifo har sitt kansli där enligt märkning...

nää, nu har de verkligen gått för långt!!! ska inte folk få gå till sina jobb längre???

:forzaoif: :forzaoif: :forzaoif: :forzaoif:
  • Hahahahahaha.
    Vad fan är det här för tråd?

Klaga över små klistermärken.
    Vill bara påminna personen som startade tråden att folk svälter i Afrika och oskyldiga civila mördas dagligen i Syrien.

Men klistermärken på fel ställen som knappt syns är bland det värsta som finns.
    Snälla VÄX UPP.

Ja det var ju tur att konflikten i Egypten löste sig till slut...
  • Jag blir glad över att se Östers klubbmärke i princip överallt... utom när det täcker skylten om hastighetsbegränsning utanför min dotters dagis.

Finns det någon snygg gubbkeps att köpa i Östershoppen? :-D

• Jag blir glad över att se Östers klubbmärke i princip överallt... utom när det täcker skylten om hastighetsbegränsning utanför min dotters dagis.

Finns det någon snygg gubbkeps att köpa i Östershoppen? :-D
    Måste nog åka och titta på det där. Så stora klibbor har jag aldrig sett. Alternativt så små hastighetsskyltar..
  • Det var nog en av de här, tydligen gällde det hela en skylt inne på dagisets lekrum och inte på vägen utanför.

Logga in eller registrera för att kommentera.