Oskar Wijk ny Arenachef

redigerade January 1970 i Supportersnack
Väl värt att uppmärksammas med en egen tråd.

Det händer mycket i Öster nu. Ny klubbchef, ny arenachef. Unga, drivna män med framåtanda. Positivt!

Alla mellan 18-35 som besökt Grace Nightclub vet vem Oskar är. Han har med framgång drivit detta etablissemang, samt de omåttligt populära Camp Sweden under fotbollens mästerskap. Oskar är helt rätt person för detta jobb, och har ett digert nätverk bland oss yngre. Är det någon som kan få unga människor att åter gå på Öster, så är det Oskar.

Varmt välkommen!

Kommentarer

• Även om jag ligger utanför den ålderskategori du angav, Sigge,  är jag positiv till den här rekryteringen. ;)

När Oskar spelade i Tipselit vill jag minnas att han var en av de spelare som bloggade åt mig på hemsidan. Redan då var det en driven kille som hade koll på grejerna. Såna behövs i Öster!

• Även om jag ligger utanför den ålderskategori du angav, Sigge,  är jag positiv till den här rekryteringen. ;)

När Oskar spelade i Tipselit vill jag minnas att han var en av de spelare som bloggade åt mig på hemsidan. Redan då var det en driven kille som hade koll på grejerna. Såna behövs i Öster!
    Ja detta är grymt bra!

Hahaha jag ligger fortfarande under den kategorin. Leve Nintendo-generationen.

Ja detta är grymt bra!
    Adde snygg bild ( eller vad man kallar det). Är det ok att sno den och tatuera på ryggen.

Ja detta är grymt bra!
    Adde snygg bild ( eller vad man kallar det). Är det ok att sno den och tatuera på ryggen.
    A tack Design Erik Varde är väl tänkt som en kommande tröja av nått slag.

Klart du får använda den till det vore en ära

Jag har den i större format sänder min e-post i PM så maila mig så får du den där
  • Mycket glädjande! Efter 3 EM och 1 VM på plats har jag fått chansen att studera Camp Swedens aktiviteter på nära håll. Arrangemangen däromkring är riktigt bra!

Välkommen till jobbet Oskar!
Logga in eller registrera för att kommentera.