Ambulansresan Värnamo borta

redigerade August 13 i Supportersnack

Till minne av den legendariska klackledaren ”Ambulans-Jonas” anordnas nu återigen Ambulansresan till Värnamo till det förmånliga priset 20 kr. Dessutom bjuder Värnamo på fri entré.

Avresa klockan 17.15 vid busstationen och cirka 17.30 från Myresjöhus Arena måndagen den 27/8.

In och anmäl er
http://www.eastfront.se/events/?id=60

Gillad av:Labila Kabila, outdoor_miner, Jockeluring, Manne, Petter Bengtsson, papy, Marcelo (7 totalt)
«1345

Kommentarer

• Dags att visa upp järdlers rödblåa army i Värnamo.

VI ÄR JÄRDLERS RÖDBLÅA ARMY!!!
    Dags att damma av ramsan och mot vilket motstånd klingar den ramsan bättre?
    Alla till Värnamo

Gillad av:olka6806 (1 totalt)
  • Nu fyller vi Växjö i bussj*vlarna och skapar ett tryck som ska eka i hela Småland....Alla till Värnamo !!!!!!!

• Heja! <3

Gillad av:cj9808, Labila Kabila, razz97, Zingo, DNA, Lutavallen, NonPhixion, Manne, Bosse Back, Petter Bengtsson, Tobbbee, papy, Oscar J, Memory Man, Lewinsky, per gustafsson, korrsa, Slangen, Virden, tempelriddaren23, Sheriffen, Lito (22 totalt)
  • Alldeles för dåligt med anmälningar! ÖKA!!

• Tänk på att väldigt många kommer att bila. Når vi 100 med buss så är det fortfarande bra. Dagens match lär påverka en del

• Någon som har ingång till Öster/speakern så att det görs reklam ikväll via högtalarna?

Gillad av:Lutavallen (1 totalt)
  • Jag kan inte åka med, för varje gång jag varit i Värnamo, så har Öster förlorat.
    Så tacka mig för vinsten sen

• @lundino sa:
    Jag kan inte åka med, för varje gång jag varit i Värnamo, så har Öster förlorat.
    Så tacka mig för vinsten sen

Samma här jag åker ändå. Så blir förlust oavsett hur du gör, häng med

Gillad av:Fidde P, lundino (2 totalt)
  • Jag tror aldrig Öster vunnit på Finnvedsvallen med min närvaro. Men jag är egoistisk. Jag åker i alla fall.

• Ska dit, inget blir bättre om man stannar hemma. Vääänamo i hysterisk form helt plötsligt, blir jäkeltufft men det är utmaningar o derby som oxo är intressanta. Alla till Fonus!!!!

• Värnamo vann mot Öis idag. PC avgjorde i 92:a.

• Klacken börjar växa hemma för varje match. Nu i Värnamo har vi äntligen lite medvind. Låt Oss vallfärda halva stan till Värnamo det förtjänar dom nu. Hade varit så skönt att demolera sönder Värnamo en gång för alla. Den här gången ska vi inte förlora

Gillad av:outdoor_miner (1 totalt)
  • Krossa tråkiga Vääänamo!

• PYROSHOW ANDRA HALVLEK. KROSSA VÄRNAMO.

• Snart är andra bussen fylld, kom igen Växjö bättre kan vi!

Gillad av:Hulthan, cj9808 (2 totalt)
  • 9 platser kvar skynda fynda

• Hur många platser är det sammanlagt i en buss?

• @Knugen sa:
    Hur många platser är det sammanlagt i en buss?

54 st

Gillad av:Knugen (1 totalt)
  • 160’pers bokade i bussarna innan helgens slut tippar jag på. 250-300 pers totti måndagkväll på Finnvedsvallen. Avanti!!

• Nu kör hårt mot Vmo. Dela resan på era fb sidor.

• redigerade August 23

Vi är till skillnad från ett annat småländskt lag som vanligt vidare i cupen! Men på måndag fortsätter vi jakten på topplaceringarna i superettan! Alla ska med till Värnamo!

• 133 anmälda redan

• 154 anmälda och nu har vi även utökat till 186 platser

Gillad av:Zingo (1 totalt)
  • redigerade August 24

Härligt räkna även med att minst lika många bilar dit. Borde kunna bli uppåt 300-400 på plats

• Det rullar en bil från Huskvarna/Jönköping också. Finns två platser kvar i den!

• Då var platserna snart slut. Verkar vara ett stort intresse av att se Öster just nu. Hoppas alla tar på sig rödblått likt i fjol

• Hur fungerar det med biljetter till deras gratismatch ? Kan jag ta med mig frugan och bara bege mig till Finnvedsvallen eller måste jag ha någon slags gratisbiljett i handen ?

Gillad av:Lutavallen (1 totalt)
  • Bra fråga som några hundra Öster supportrar behöver veta tills på måndag. Men hoppas inte Värnamo kör den krångliga Öster-varianten vid gratismatchen.

• @TheSmokingMan sa:
    Hur fungerar det med biljetter till deras gratismatch ? Kan jag ta med mig frugan och bara bege mig till Finnvedsvallen eller måste jag ha någon slags gratisbiljett i handen ?

Du får heja på andra lag än Värnamo om du tar gratisbiljett, men Öster, det kan dom aldrig drömma om att någon gratisbiljettssupporter skulle hålla på. Fanns inte på kartan, ett oerhört svek

Gillad av:outdoor_miner (1 totalt)
Logga in eller registrera för att kommentera.