Östers app

Öster har lanserat sin spp för bättre informationsflöde och nyheter i samband med matcher. Bra om vi alla kan ladda ner och använda den, för att kontinuerligt ge feedback till förbättringar framåt.

Gillad av:Grusplanen, Lutavallen (2 totalt)

Kommentarer

• Vad heter den? Hittar en på App Store, där SEF står som utvecklare.

• Östers IF Live

Gillad av:Lutavallen (1 totalt)
  • Det är väl egentligen precis samma sak som att gå in på Öster i appen Superettan Live men oavsett det bra med appen och jag har laddat ner bägge.

• Den har fanns förra säsongen också

• :+1: Tror alla elitlagen snart kommer ha match/gamecenters med de vanligaste valen som önskas av publiken:

*Biljett/plats/arenainformation
    *Mat/snask som kan beställas och sen bara gå och scannas och hämtas ut.
    *Spel - Alla spelobjekt på dagens match
    *Nyheter - Samarbete ihop med någon blaska som ger senaste nytt både före och efter match
    *Live - Man kan följa matchen live och se lite statistik och annat på appen.

Typ något sånt. Kommer nog utvecklas snabbt. USA ligger väl före ett par år som vanligt antar jag. Ska bli kul följa utvecklingen.
    Less is more om det ska slå igenom. Får vara busenkelt och praktiskt annars brukar ny teknik inte gå hem hos den breda massan.

• Med tanke på Östers kioskproblematik vore det inte fel med en "Pinchos-lösning" så kommer vi bort från otåligt köbildande.

Gillad av:Lutavallen (1 totalt)
  • @Sigge sa:
    Med tanke på Östers kioskproblematik vore det inte fel med en "Pinchos-lösning" så kommer vi bort från otåligt köbildande.

En redit liten kååv me bröd.

Gillad av:olka6806, per gustafsson (2 totalt)
  • Laddade ner appen på studs, vill ju visa mitt stöd till Öster.

Men appen känns mest som ett skal till appen för Superettan, Öster borde dock fixa till så att standardlänkarna fungerar så som Facebook, Instagram och Twitter.

• @naren sa:
    Men appen känns mest som ett skal till appen för Superettan, Öster borde dock fixa till så att standardlänkarna fungerar så som Facebook, Instagram och Twitter.

Det ÄR ett skal, en standardapp gjord tillgänglig för klubbarna från SvFF. Så jag vet inte hur mycket Öster kan fixa med den själva men man tycker ju att det borde gå att lösa så pass rudimentära saker.

• @naren sa:
    Laddade ner appen på studs, vill ju visa mitt stöd till Öster.

Fast facebook och twitter funkar för mig?
    Att insta inte funkar beror nog på att länken går till det gamla kontonamnet @ostermedia , något de trots påstötningar inte ändrat på hemsidan heller...

Logga in eller registrera för att kommentera.