Helsingborgs IF - Östers IF

redigerade April 1 i Supportersnack

Slår vi förra årets succé i bortapremiären?
Nu sätter vi såväl öster som East front på kartan igen.

Det är vi som har hemmaplan

«13456

Kommentarer

• Beror väl lite på vilken dag det blir.
    Lördagen: succé.
    Söndagen: okej.
    Måndagen: nog ingen invasion.

• Nu får vi öka lite!!! Anmäl er!

100InnanTomtenKommer

• Hälften anmälda en vecka kvar.

100innantomten

• Var vi 200 anmälda till bussarna förra året?

• redigerade December 2017

38 personer kvar innan Tomten kommer.

• @Rejkan sa:
    Var vi 200 anmälda till bussarna förra året?

Strax under 200 om jag inte minns helt fel. Ändå var vi strax över 500 på plats

• @Redarmy88 sa:

@Rejkan sa:
    Var vi 200 anmälda till bussarna förra året?

Strax under 200 om jag inte minns helt fel. Ändå var vi strax över 500 på plats

Bra minne, 192 var det:
    http://www.eastfront.se/events/?id=42&task=userlist

• Alla ska med även 2018, även alla som åker dit med bil, båt, tåg etc, men för all del: anmäl er till bussarna om ert bästa alternativ är att resa från/via Växjö Stad!

2017 såg affischerna ut så här:

• Nu går vi för #100InnanTomtenKommer!! En söndag 15.00 inget att tveka på!

Gillad av:Labila Kabila (1 totalt)
  • Öster har den mest intressanta truppen på väldigt många år och folk tvekar till att anmäla sig till Helsingborg ? Komigen haka på och sätt Öster på kartan igen, alla som var med i Falkenberg i fjol vet vad jag pratar om.

Helsingborg en bortapremiär var ju en önskedröm för 2 år sedan. Komigen nu så visar vi vilka som är Smålands stolthet. 100 pers innan februari. Handlar om att marknadsföra resan där alla har ett ansvar att locka med folk som kanske inte brukar gå på matcherna.

VI ÄR DOM RÖDBLÅ FRÅN VÄXJÖSTAD!

Gillad av:olka6806, Lewinsky (2 totalt)
  • Instämmer i att alla som smidigast åker från Växjö ska gå in och anmäla sig direkt då folk drar folk. Går ju att avanmäla sig i god tid om något gör att man inte kan åka med.

Sedan kan man ju tillägga att väldigt många i Falkenberg 2017 kom från alla möjliga håll med andra färdmedel. Så kommer det även bli i Helsingborg så fortsätta locka folk med att överhuvudtaget ta sig till Olympia hur de än tar sig dit.

• Kommer det även här att bli en resa där vi äter innan? Finns det planer på det?

• Alla helgdagsmatcher görs i så god tid att uppladdning hinns med.

Gillad av:Rejkan (1 totalt)
  • redigerade January 27

Slår vi Falkenberg från i fjol?

200medbuss

600påplats!

tamedenvänellerovän

• Fuhre-många-anmälda. #88

Kämpa.

• Dags att öka takten nu!! Vi ska slå Falkenberg förra året!!! In och anmäl er!!
    http://www.eastfront.se/events/?id=52

• Ett direkt rött på Helsingborgs Adam Eriksson idag. Enligt som det brukar bli för Öster så borde han därmed missa minst de två första omgångarna alltså då inklusive vår bortapremiär.

Gillad av:xonitex (1 totalt)
  • Fast nu är det ju Helsingborg. Jag tror han får tårta, tröst och en ursäkt.

Gillad av:jon, Lutavallen, Zingo (3 totalt)
  • När kommer priserna och tiderna upp för resan?. Ungefär 1 månad kvar och vi har inte nått 100 anmälda än. Bara jag som längtar efter fotboll igen? Nu tar vi över Helsingborg!

• 1 månad kvar till bortapremiären!
    91 anmälda..
    Låt oss passera 100 med buss! Många från bortapremiären i fjol som ännu inte anmält sig..

• Lite marknadsföring på sociala medier efter att priser kommit upp vore på sin plats.

• @Redarmy88 sa:
    . Bara jag som längtar efter fotboll igen?

Jag vet inte men jag har varit på tre bortamatcher i år, så abstinensen är inte så tung.

Gillad av:Labila Kabila (1 totalt)
  • Priser ligger nu uppe!!

Gillad av:Redarmy88 (1 totalt)
  • @outdoor_miner sa:

@Redarmy88 sa:
    . Bara jag som längtar efter fotboll igen?

Jag vet inte men jag har varit på tre bortamatcher i år, så abstinensen är inte så tung.

Hehe självklart förstår jag det men en bortapremiär i seriesammanhang klingar liiite högre :)

• Adam Eriksson som fick rött kort mot Tvååker fick till skillnad från David Johannesson när han blev utvisad mot Tvååker ett milt straff.

23 mars till 5 april må låta långt men den enda tävlingsmatchen han missar är HBK away och tre dygn innan hemmamatchen mot Öster är han lämpligt nog spelklar.

http://www.hif.se/news/information-om-adam-erikssons-avstangning/

• Med dagens spel så blir det tufft att få med sig några pinnar hem från Skåne. Däremot är all press på hemmalaget och det kan passa oss ganska bra. Hoppas att Silka kan vara med från start

• Den här matchen blir nog inte flyttad. :) Vårvärme och tvåsiffrig temperatur spår prognoserna.

• Ett tips till alla är att köpa biljett på Internet innan till bortastå. Knöligt om 100 personer ska köa och en dryg skåning ska sälja.

Gillad av:Marcelo (1 totalt)
  • Olympia är numera kontantfritt också!!

• @cj9808 sa:
    Olympia är numera kontantfritt också!!

Humorfritt är det ju sedan länge.

Gillad av:jon, olka6806, EF-JKPG (3 totalt)
Logga in eller registrera för att kommentera.