Tja halsduk ??

redigerade April 2017 i Supportersnack
Hej. Idag åkte jag runt till hmm 4 sportaffärer i Växjö. Sökte en haksduk, min första för öif. Konstigt, ingen respons alls. Lakersgrejer till rea. Hmm. Tar på mig ngt annat lag jag representerat då.

Kommentarer

• Har för mig att Öster har samarbete med Team Sportia, så jag skulle satsa mina pengar på att åka upp till Samarkand och kika där, även om jag tvivlar på att du hittar något. Finns en halsduk att beställa på http://shop.ostersif.se/Servlet?page=1. Annars brukar det vara matchdag på myran som gäller om man vill införskaffa sig en halsduk eller något annat vackert.
  • Team Sportia borde ha.
  • Haha.jo varit där. Personal ovetande. Tar på Mjällby AIF då
  • Dåligt att man måste leta för att hitta supportergrejer då det borde vara en självklarhet iaf för samarbetspartners att ha dem i butik. Vet inte ditt förhållande till Öster Niklasö men ditt resonemang tyder på att du inte direkt blöder för rödblått ändå...
  • Förstår dilemmat, om man som hyffsat ny supporter vill, måste väl vi här som gamla i gamet hjälpa till istället för att skrika glåpord? Inte så lätt att växa som supportergrupp annars! Lättast är att köpa grejer på hemmamatcher, annars har dem på kansliet som man kan sluta förbi när de är öppet!
  • Fin ny Österkopp i shopen såg jag. Ett måste på jobbet såväl som hemma :)
  • Kan du inte be din son hugga en på kansliet?
    Tänkte a-laget har väl någon träning som passar in med att kansliet är öppet.
    Tror nog Blomman kan hjälpa dig med detta.
  • redigerade April 2017
    Skulle vilja skaffa en Öster-träningsoverall till mig och min grabb. Känns bra att bekänna färg i J-Södra-land. Vart vänder jag mig?
  • Team sportia.
  • Jag kan kolla med kansliet. Både hur det funkar med försäljningsställen i stan och lite extra utöver webshopen. Har inte koll på årets overall, men förra årets i nästan svart och rött var ofattbart snygg. Vad är nästan svart förresten hehe...men minns inte den som helt svart. Souvenirer är ett område som varit eftersatt i många år, klagomål är förståeligt. Kaoset i föreningen och att 5 personer på kansliet ska göra allt och lite till är möjligen förklaringen...
    På souvenirbordet på årsmötet såg jag emellertid en sak som jag efterfrågat länge, en ny vimpel! Fanns i två varianter, en större med guldåren och en mindre med Växjö, 1930. Det om det. Fortsätt njut av gårdagens seger och kvällens resultat!
Logga in eller registrera för att kommentera.