2 Nyförvärv - 200 000 kr

redigerade July 2016 i Supportersnack
50 000 kr snart passerat i insamlingen till 2 nyförvärv. :inlove: :oif:

http://foreningsinsamling.se/fundraisers/2-nyforvarv/
«134567

Kommentarer

• 50 000 kr nu passerat! :drink:
  • Måns Karlsson +1. In med pengarna!
  • 63.000 :inlove: . Hela vägen in i kaklet nu! Stora pengar som små! Prespa förlorade i dag, bara det är väl värt en slant? :-)
  • 69 000 nu. Bra start, nu gäller det att fortsätta jobba på. Tipsa nära och kära(och eventuella fiender)!
  • redigerade July 2016
    73 018 kr NU! :drink:
  • Hallå, Dan Magnusson! Att ett lag i den svenska tredjedivisionen i fotboll drar in 75 lök på typ två dar är väl ändå värt en artikel i Smp? Rubrikförslag: Liket lever :-) :-) :-)
  • P4 Kronoberg har inte nämnt något! :(
  • Nu 82 718 kr mycket bra. Fortsätt så!
  • Hade nog gått att öka intresset ytterligare om man gick ut med vilken/vilka spelare det gäller. Nu är det lite mer grisen i säcken.. Och ännu bättre om det gått att köpa en andel med möjlighet att få tillbaka eller tom tjäna pengar vid en ev vidareförsäljning
  • Eller så gör man det för sin förenings skull och struntar i egen vinning.
  • Jo, det så klart. Bara en tanke på hur man skulle kunna locka fler att bidra..
  • xonitex wrote:
    P4 Kronoberg har inte nämnt något! :(
    Oväntat?

Skickat från min D5803 via Tapatalk

• xonitex wrote:
    P4 Kronoberg har inte nämnt något! :(
    Oväntat?

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Haha. Naee.
  • Östers iF, lägg ut detta fantastiska initiativ som nyhet på er Facebook-sida!

• 101 218 kr NU! :forzaoif:
  • redigerade July 2016
    Över 105 000 - bra jobbat! Kom igen, nu når vi målet! :forzaoif:
  • Wow vilket gensvar! Jag dubblar min insats. Mot målet :forzaoif:
  • Givetvis har man skänkt en slant. Hela staden är ju bakom laget i den tredje högsta divisionen. Det är fantastiskt.
    Dags att ta tillbaka tronen som Smålands stolthet!!
  • Kan inte någon som prenumererar dela länken så vi som inte vill stödja SMP också kan få läsa? Tack på förhand!
  • Spännande :-)
  • Kan inte någon som prenumererar dela länken så vi som inte vill stödja SMP också kan få läsa? Tack på förhand!
    Testa om denna fungerar.

https://t.co/z9sheuNlzh
    +1 håller med, kommer aldrig nånsin betalar för den skit blaskan!

• Gå in via Twitter !

Skickat från min SM-J500FN via Tapatalk

• Har jag läst fel blaska kanske? Men om ni syftar på Smp så finns där en artikel om insamlingen. För övrigt tycker jag att ni som inte vill betala inte ska få läsa heller.
  • Kan det vara Stefan och Afrikanen det ryktats om tidigare som är de två?
  • Enligt Askebrand är det en anfallare och en yttermittfältare som ska in. Då jag tycker våra yttrar är stabila får man en taskig känsla av att vi kanske tappar någon av dem, och då känns Donkor i farozonen. En känsla bara.
  • Enligt Askebrand är det en anfallare och en yttermittfältare som ska in. Då jag tycker våra yttrar är stabila får man en taskig känsla av att vi kanske tappar någon av dem, och då känns Donkor i farozonen. En känsla bara.
    Kan vara så. Men med en ny anfallare blir det nog aktuellt med 4-4-2, och i det fallet kan det behövas en ny högermitt. Då kan man ju hoppas att Berglund, Donkor och Mr X får konkurrera om de två platserna längst fram. Strömberg också.
Logga in eller registrera för att kommentera.